آمادگی فرودگاه و بندرگاه کیش برای استقبال از مسافران نوروزی

 اسماعيل موسوي گفت: با توجه به افزایش مسافران  مسیر هوایی کیش در ایام نوروز و افزايش نياز به سوخت هواپيما، مخازن سوخت با ظرفیت 360مترمکعب پیش بینی شده تا در خصوص تامین سوخت هواپیما ها دچار کمبود نشویم.
موسوی افزود: اصلاح هندسی معابر ورودی و خروجی در حوزه ترمینال فرودگاه بین المللی با هدف کاهش ازدحام مسافر و خودرو، خط کشی ،لکه گیری سطوح اپرون ها، بازسازی و نوسازی تسمه نقاله ها و زیبا سازی محوطه فرودگاهی با هدف افزایش خدمات رساني به مسافران نوروزی اجرا  شده است.
وی همچنین از راه اندازی خطوط پروازی جدید از شهرهای آبادان، همدان و کاشان به کیش خبر داد و گفت: در سال97 از تمامی فرودگاه های کشور خط پروازی به کیش راه اندازی مي شود.
مدیرعامل شرکت توسعه ومدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش با بیان اینکه پارسال روزانه بیش از 65 پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه بین المللی کیش ثبت شده است افزود: امسال با توجه به راه اندازی خطوط جدید پروازی افزایش 20درصدی پرواز ها  پیش بینی می شود.
موسوی گفت: فضای مناسبی در چادرها برای اسکان موقت مسافران در صورت تاخیر هواپیماها در نظر گرفته شده و در صورت نیاز و برای رفاه بیشتر گردشگران از پایانه پرواز های خارجی به عنوان پایانه جایگزین استفاده خواهد شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.