شانزده پایگاه کمک های مردم کیش را در جشن نیکوکاری جمع آوری می کنند.

 رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) جزیره کیش گفت: 16 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد ،آماده جمع آوری کمک های مردم و گردشگران کيش در جشن نیکوکاری است.
مسعود سالکی گفت: در آستانه عید نوروز  و بهار طبیعت مردم نیکوکار و مهربان جزیره کیش همزمان با سراسر کشور در همایشی بزرگ جلوه ای از نوع دوستی و نیکوکاری را به نمایش می گذارند.
وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری از اوایل  اسفند در کیش آغاز شده است گفت: نیکوکاران با اهداء کمک های نقدی و غیر نقدی خود به 2پایگاه ثابت و 14 پایگاه سیاری که در بازارها و فرودگاه کیش  برای جمع آوری کمک های مردمی در نظر گرفته شده مراجعه کنند.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) جزیره کیش افزود: پایگاه دائمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در میدان سعد ي،پایگاه جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی جشن نیکوکاری مقابل بازار پانیذ و همچنین پایگاه های سیار درمساجد و مصلای بزرگ جزیره کیش کمک های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران را جمع آوری می کنند.
مسعود سالکی تعداد ایتام کیش را 20 نفر  و تعداد مدد جویان را 200نفر اعلام کرد .
وی میزان کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری پارسال رایکصدو پانزده میلیون تومان اعلام کرد و افزود: 3 سال گذشته 13 میلیون تومان از محل کمک های غیر نقدی و 4 میلیون تومان نقدی از صندوق های مستقر در سطح شهر جمع آوری شد.
 شماره حساب 0103124590000نزد شعبه مرکزی بانک صادرات  و شماره کارت 6037691990194136 بانک صادرات به منظور واریز کمک های نقدی نیکوکاران در نظر گرفته شده است.
شماره تماس 4443312و 44431918 آماده پاسخگویی  به نيکوکاران  است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.