امام جمعه کیش: طرح حجاب اجباری تفکری خطرناک است

حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه در جزیره کیش با بیان اینکه دشمنان نتوانستند در فرهنگ دینی بانوان ما تاثیر چندانی بگذارند گفت: آنچه که موجب نگرانی رهبر انقلاب و علمای اسلام گردیده ، طرح موضوع حجاب اجباری توسط برخی دنباله‌رو های دشمنان است.
خطیب جمعه جزیره کیش خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر انقلاب تنها نتیجه این شیطنت‌های رسانه‌ای دشمنان، این بود که چند نفر روسری خود را در آوردند و در اقدامی حقیرانه با انگیزه های انحرافی خاصف اعلام کردند که می‌خواهند کشف حجاب کنند.
امام جمعه کیش گفت: حجاب یک مقوله دینی است و اگر برخی قلم به دستان درباره حجاب می نویسند این یک بحث انحرافی است.
حسن زاده نقش حجاب در جامعه اسلامی را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: حجاب یک واجب الهی است که در قرآن کریم نیز 11 آیه راجع به آن مطرح شده است.
وی تصریح کرد: اظهار نظر در حوزه‌های تخصصی دین فقط کار کارشناسان و متخصصان دینی و مراجع تقلید و علما است.
وی گفت: دشمنان اسلام امروز با صرف هزینه و پول صدها رسانه را برای هجمه بر هویت زن مسلمان ایجاد کرده‌اند.
وی اظهار کرد: امروز صدها رسانه علیه زن مسلمان و هویت اسلامی بانوان ایران فعالیت می کنند، اما این تلاش ها به واسطه ایمان قوی بانوان مسلمان به نتیجه نرسیده است.
حجت الاسلام حشسن زاده با گرامیداشت میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرا (س) و تبریک روز زن و مادر تاکید کرد: بدوت تردید سیره زندگی آن بانوی بزرگ اسلام، ایمن ترین و زیباترین الگوی صیایت از شان و منزلت زنان ایران اسلامی است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.