برگزاری سمپوزیوم بین المللی سرطان به میزبانی جزیره کیش

دبیر علمی همايش بین المللی سرطان با اشاره به اینکه این همايش بین المللی با حضور بیش از يکصد نفر از متخصصان داخلی و خارجی در حوزه درمان سرطان برگزار می شود گفت:  علاوه بر حضور متخصصان بنام داخلی در حوزه درمان سرطان دو تن از متخصصان مطرح بین  المللی  ، پروفسور جوان، ارولوژیست و متخصص درمان سرطان های مجاری ادرار  و پروفسور کهرر برگزار می شود.
محمد امین افراسیابی  برگزاري کارگاه هاي تخصصی در حوزه سرطان های شایع کشور و سخنرانی اساتید برجسته بین المللی را ازدیگر بخش های  این همایش یک روزه عنوان کرد.
دبیر علمی نشست بین المللی سرطان  با بیان اینکه در این همايش ، اساتید برجسته در حوزه طب سنتی سرطان و متخصصان  آنکولوژی هم حضور دارند  افزود :این همایش با محور سرطان های شایع کشور ، سرطان های پروستات، روده بزرگ و سرطان سینه در زنان برگزار می شود.
وی همچنین از افتتاح مرکز بین المللی سرطان کیش در حاشیه این همایش خبر داد وگفت: این مرکز بین المللی با حضور پروفسور جوان و پروفسور کهرر و دیگر متخصصان و با هدف توسعه توریسم سلامت در منطقه  و با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و بخش خصوصی  راه اندازی می شود.
محمد امین افراسیابی، امکان حضور گردشگران  بدون ویزا درجزیره کیش ،امکانات اقامتی مناسب، تجهیزات مناسب بیمارستانی و همچنین آب و هوای خوب را از جمله مزیت های اجرای این طرح در کیش عنوان کرد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.