کارگاه آموزشی بین المللی طراحی خدمات در کیش دایر شد

دبیر علمی این کارگاه آموزشی بین المللی روز شنبه گفت: گروه طراحی صنعتی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، این کارگاه آموزشی را با حضور سه نفر از اساتید برجسته دانشگاه برانشواگ آلمان و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش در این جزیره برگزار کرده است.
یاسمن خداداده افزود: این کارگاه در راستای برگزاری موفق دوره های آموزشی بین المللی در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران و استقبال دانشجویان داخلی و خارجی از این دوره ها و نیز درخواست های اساتید برجسته دانشگاههای معتبر دنیا به مدت پنج روز دایر است.
وی اظهار کرد: کارگاه بین المللی طراحی خدمات با حضور 60 نفر دانشجو و فارغ التحصیل رشته های مدیریت گردشگری، معماری و طراحی صنعتی و برخی اساتید داخلی این رشته ها از امروز (سنبه) تا 23 اسفنده ماه ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این کارگاه آموزشی و علمی به صورت یک دوره فشرده با ارائه مطالب اساتید برجسته دانشگاه برانشواگ آلمان همچون پروفسور ولف گنگ یوناس که در دنیا در زمینه طراحی مطرح است و پروفسور منوال کرتزر از اساتید برجسته معماری و دکتر مهدی موزونی دانش آموخته دانشگاه تهران که در حال گذراندن دوره پسا دکتری در این دانشگاه است، دایر است.
وی گفت: در این دوره علاوه بر ارایه مطالب تئوری از سوی اساتید یاد شده، تمرینهای عملی تا ساخت مدل، آموزش سناریو پردازی و خلق مدل و انجام فرآیندهای آینده پژوهی ارائه می گردد.
خداداده افزود: در پایان دوره، شرکت کنندگان نتایج آموخته های خود را در قالب نمایشگاهی در معرض دید قرار می دهند و به شرکت کنندگان گواهی شرکت در کارگاه به صورت مشترک از سوی دانشگاه برانشواگ آلمان و پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران اعطا خواهد شد.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.