رئیس مرکز فوریت های پلیس 110 کیش با تاکید بر رضایتمندی 93 درصدی مردم از این مرکز گفت: روزانه بالغ بر 300 تماس با پلیس 110 کیش گرفته می شود که 40 مورد به ماموریت می انجامد.

رئیس مرکز فوریت های پلیس 110 کیش با تاکید بر رضایتمندی 93 درصدی مردم از این مرکز گفت: روزانه بالغ بر 300 تماس با پلیس 110 کیش گرفته می شود که 40 مورد به ماموریت می انجامد.

ستواندوم احمد سپانلو به اینکه مرکز پلیس 110 کیش به صورت رسمی از سال 82 فعالیت خود را آغاز کرده است اظهار کرد: هم اکنون سه خط تلفن ثابت شبانه روز آماده خدمات رسانی به کیشوندان است که برحسب شرایط مانند ایام نوروز این خطوط افزایش یا کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه روزانه  بالغ بر 200 تا 300 تماس با مرکز 110 کیش برقرار می شود که بیشتر این تماس ها با محور جرائم مالی و اقتصادی استوار است افزود: حدود 30 الی 40 تماس از موارد یاد شده به ماموریت می انجامد و باقی تماس ها که در حوزه های ارشادی، راهور و مشاوره است به مراجع خاص خود ارجاع می شود.

رئیس مرکز فوریت های پلیس 110 فرماندهی انتظامی ویژه کیش با اشاره به 93درصد میزان رضایتمندی مردم از پلیس 110 تاکید کرد: در نظرسنجی های ارائه شده توسط واحدهای نظر سنجی در کیش و مرکز تهران در خصوص نحوه ارائه خدمات پلیس، نحوه برخورد و قاطعیت در انجام ماموریت، نحوه برخورد اپراتور در هنگام تماس و سرعت در عملیات میانگین رضایتمندی مردم در بخش پاسخگویی اپراتورها 98 درصد و واحد عملیات 90 درصد بوده است که در کل میانگین 93 درصد رضایتمندی مردمی از پلیس 110 ثبت شده است.

وی با بیان اینکه پلیس 110 برنامه های عملیاتی در مهار جرائم را به دو بخش فوریتی و غیر فوریتی تقسیم کرده است اضافه کرد: مباحث فوریتی به مواردی اطلاق می شود تاخیر پلیس در صحنه موجب بروز خسارت های جانی، مالی و معنوی به فرد و اجتماع می شود مانند درگیری، نزاع شدید خیابانی یا خانوادگی که ممکن است منجر به رخداد ناگوار شود یا تصادفات خطرناک منجر به جرح و فوت.

ستواندوم سپانلو با تقدیر از همکاری های مردمی در جزیره کیش افزود: فرهنگ بالای کیش موجب شده است تا مردم پلیس را از خود و مایه امنیت و آرامش دانسته و با نیروی انتظامی همکاری شایسته  و قابل تقدیری داشته باشند.

رئیس مرکز فوریت های پلیس 110 کیش با اشاره به اینکه سامانه پیامکی پلیس 110 نیز فعال است افزود: شهروندانی که به هر دلیل تمایل به اطلاع رسانی تلفنی ندارند می توانند اطلاعات خود را بدون درج هر گونه نام واطلاعات شخصی به شماره 110 پیامک کنند و مطمئن باشند که در کوتاهترین زمان به پیام ها رسیدگی می شود و پس از رسیدگی به فرد پیام دهند اطلاع داده می شود که به درخواست وی رسیدگی شده و نتیجه لازم کسب شده است.

سپانلو با تاکید بر اینکه در ایام نوروز پلیس 110 با تمام توان آماده دریافت تماس های مردمی و خدمات رسانی در حوزه های مختلف پلیس است اظهار کرد: براساس تدابیر فرماندهی انتظامی ویژه کیش، کانکس های پلیس در مکان های شلوغ مانند مرجان، اسکله تفریحی، کشتی یونانی و ورودی بندر مستقر است و آماده دریافت اطلاعات مردمی و خدمت رسانی به گردشگران و کیشوندان است.

رئیس مرکز فوریت های پلیس 110 کیش در پایان خاطر نشان کرد: در صورت بروز هر گونه بحران که نیاز به همکاری ارگان های دیگر علاوه بر پلیس باشد تمام ارگان های حمایتی و امداد مانند اورژانس، هلال احمر، بسیج و سپاه، آتش نشانی و خدمات شهری در تعامل با یکدیگر بوده و آماده امداد رسانی خواهند بود و از این حوزه هیچگونه نگرانی متوجه شهروندان نباشد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.