رئیس پلیس راهور کیش: پلیس آماده ارائه خدمات گذر موقت به شهروندان است/ مردم نگران نباشند پلاک گذر به تعداد کافی وجود دارد

رئیس پلیس راهور کیش گفت: پلیس راهورکیش در راستای ارائه خدمات به کیشوندان در دو شیفت کاری آماده انجام گذر موقت خودروهاست.
سرگرد بهرام ایمانی نسب رئیس پلیس راهور کیش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به اینکه در راستای ارائه خدمات بیشتر به کیشوندان پلیس راهور به صورت مضاعف در دو شیفت کاری اقدام به انجام گذر موقت می کند اظهار کرد: مردم نگران نباشند پلاک گذر موقت به تعداد کافی وجود دارد و پلیس راهور تلاش می کند در کمترین زمان ممکن به درخواست های شهروندان رسیدگی شود.
وی با اشاره به اینکه برخی از مردم به تصور اینکه پلاک گذر موقت تعداد محدودی است برای دریافت پلاک عجله می کنند افزود: پلاک گذر موقت به تعداد کافی وجود دارد و نیازی نیست مردم برای دریافت پلاک عجله کرده و یا نگران شوند.
رئیس پلیس راهور کیش تاکید کرد: پلیس راهور صبح ها از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ آماده ارائه خدمات به کیشوندانی است که قصد مسافرت به سرزمین اصلی را دارند.
وی ادامه داد: کیشوندانی که قصد سفر دارند می توانند به مرور و بدون ازدحام به مرکز پلیس راهور کیش مراجعه کرده و به نوبت اقدام به انجام مراحل قانونی دریافت پلاک کرده و با خیال راحت سفر کنند.
سرگرد ایمانی نسب تصریح کرد: ازدحام در مرکز پلیس راهور تنها موجب سلب نظم، آرامش و آسایش از خود مردم و ایجاد خستگی و فشار کاری به پرسنل و کارکنان این مرکز می شود.
وی خاطر نشان کرد: کیشوندانی که به هر دلیل دچار وضعیت اضطراری شده و نیاز به دریافت پلاک به صورت ضروری دارند می توانند حتی در روز تعطیل با شماره ۱۲۰ تماس حاصل کرده و با هماهنگی نیروهای پلیس راهور پلاک گذر موقت خود را دریافت کنند.
آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی در مبادی ورودی به کیش در بنادر لنگه، چارک و آفتاب و ارائه بروشور و تراکت های ترافیکی به گردشگران جزیره مرجانی کیش که قصد ورود با خودرو به جزیره را دارند از دیگر خدماتی است که پلیس راهور در راستای حفظ فرهنگ زیبای ترافیکی در جزیره کیش انجام داده است.
جزیره کیش با ۹۱٫۵ کیلومتر مربع مساحت در میان آب های نیلگون خلیج فارس در نوروز سال ۹۶ شاهد حضور بیش از ۱۸ هزار بود که پیش بینی می شود در نوروز ۹۷ این تعداد به ۲۰ هزار خودرو افزایش یابد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.