آرامش و رضايت گردشگران مهمترين هدف پليس در تعطيلات نوروزي

رييس ستاد قرارگاه نوروزي فرماندهي انتظامي ويژه كيش گفت: آرامش و رضايت گردشگران مهمترين هدف پليس در تعطيلات نوروزي است .

سرهنگ "رحیم جهانبخش" در حاشیه برگزاری دومین جلسه قرارگاه نوروزی با اعلام اين مطلب افزود: اين فرماندهي براي تأمين امنيت مسافران و گردشگران نوروزي در تعطيلات نوروز 97 اقدامات گسترده اي را در چندين محور در دستوركار قرار داد.
جهانبخش تصريح كرد: اين فرماندهي به منظور كنترل مراكز اقامتي بطور شبانه روزي ليست مسافران اين واحدها را تحت كنترل قرار داده و با افرادي كه احياناً قصد خدشه دار كردن فضاي آرام جزيره را داشته باشند برابر قانون با آنان برخورد خواهد كرد.
اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: به منظور سرويس دهي مطلوب به ميهمانان عزيز انتظار مي رود مسافران و گردشگران محترم با رعايت شئونات اخلاقي، نيروي انتظامي را در تأمين امنيت عمومي ياري نمايند.
سرهنگ جهانبخش با تشريح برنامه هاي اين فرماندهي در مقوله ارتقاي امنيت اخلاقي و اجتماعي گفت: اين فرماندهي با تشديد فعاليت ها و تقويت گشت هاي محسوس و نامحسوس كنترل اوضاع و شناسايي افراد هنجار شكن و فعاليتهاي پنهاني آنها را مورد توجه و با تعامل مقامات قضايي با اينگونه افراد برخورد خواهد كرد.
وي گفت: مسافران عزيز جهت اقامت در جزيره زيباي كيش به هيچ وجه از سوئيت هاي شبانه و منازل استيجاري غيرمجاز استفاده نكنند و جهت اطمينان خاطر و تأمين امنيت جاني و مالي به مراكز اقامتي داراي مجوز مراجعه كنند.
جهانبخش افزود: مسافران و گردشگران عزيز در هتل ها و مراكز اقامتي داراي مجوز قانوني كه مورد تأييد سازمانهاي ذيربط مي باشد اقامت نموده تا با اطمينان خاطر رفاه حال خانواده خود را تأمين كنند.
رييس ستاد قرارگاه نوروزي فرماندهي انتظامي ويژه كيش در پايان خاطرنشان کرد: با هرگونه آلودگي صوتي از سوي رانندگان خودرو و همچنين پخش موسيقي غيرمجاز در اماكن عمومي برخورد خواهد شد و مردم عزيز مي توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهاي صنفي مراكز عمومي و اقامتي و پذيرايي مراتب را به شماره تلفن 110 اطلاع دهند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.