ورود بیش از ۱۷۵ هزار مسافر به کیش در هشت روز نخست سال ۹۷

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از افزایش ورود گردشگر ازمسیرهای دریایی و هوایی به جزیره کیش  در نوروز امسال خبر داد و گفت: بیش از 95 درصد از هتل های کیش در هشت روز نخست امسال پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی بود.
علیرضا قائدیان افزود: امسال با افزایش  بیش از 800 تخت اقامتی و همچنین  برنامه ریزی های هتلداران و مجموعه دفاتر خدماتی شاهد رونق مراکز اقامتی کیش هستیم .
وی تعداد گردشگران ورودی به جزیره کیش از مسیر های دریایی تا پایان هشتم فروردین  را  بیش از 81 هزار نفر اعلام کرد و افزود: در همین مدت به طور متوسط روزانه بیش از 8 هزار مسافر هم از طریق مسیر هوایی وارد کیش شده اند.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به کاهش ورود خودرو به جزیره کیش نسبت به سال های گذشته افزود: امسال علیرغم کاهش ورود خودرو به کیش شاهد حضور بیشتر گردشگر دریایی هستیم و این موضوع بیانگر استقبال گردشگران از سفر های دریایی و توجه بیش از پیش آنها به موضوعات زیست محیطی است .
قائدیان همچنین از رشد سه برابری  بازدید گردشگران نوروزی امسال از مراکز تاریخی ،فرهنگی و تفریحات دریایی کیش خبر داد و گفت: بازدید از مجموعه تاریخی کاریز و حریره ،خانه بومیان و همچنین تفریح های دریامحور با استقبال چشمگیر مسافران نوروزی همراه بوده است.
وی از اجرای بیش از 39 عنوان برنامه تفریحی ،فرهنگی و هنری در نقاط مختلف جزیره کیش خبر داد و افزود: اجرای برنامه های متنوع از جمله برپایی سیرک بین المللی در باغ راه ، اجرای برنامه های شاد و مفرح کارناوال های شادی و همچنین نورافشانی از جمله دیگر برنامه نوروز امسال است.
معاون کردشگری سازمان منطقه آزاد کیش همچنین با اشاره به تغییرات آب و هوایی روزهای 11 و 12 فرودین و احتمال مواج شدن دریا از مسافران خواست تا با برنامه ریزی مناسب سفر خود را به گونه ای تنظیم کنند تا به راحتی به مقصد برسند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.