همایش پیاده روی فعالان محیط زیست جزیره کیش برگزار شد

فعالان و حامیان محیط زیست جزیره با همکاری شرکت عمران، آب و خدمات کیش در همایش پیاده روی شرکت کردند.
این همایش صبح روز جمعه 10 فروردین با حضور مدیران و معاونان شرکت عمران، آب و خدمات کیش و اعضای انجمن زیست بوم کیش در مسیر رفت و برگشت بین مناطق اسکله تفریحی و پارک ساحلی مرجان برگزار شد.
دکتر محمد رضا محمدی مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، ضمن اشاره به اینکه انجمن زیست بوم کیش میزبانی این حرکت نمادین را بر عهده داشتند، اظهار داشت: جامعه امروز برای مبارزه با بیماری ها و مشکلات متعدد ، به تحرک بیشتری نیاز دارد و برگزاری چنین همایش هایی پیام حفظ سلامت فردی افراد با ورزش را به افراد جامعه منتقل می کند.
وی افزود: با توجه به اینکه افراد شرکت کننده در این همایش، حامیان محیط زیست بودند، در طول پیاده روی  نیز به صورت نمادین به جمع آوری پسماند های مسیر پرداختند.
دکتر محمدی در خصوص همکاری های آتی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش با انجمن های حامی محیط زیست در جزیره کیش، گفت: با توجه به اینکه فعالیت های معاونت امور شهری این شرکت از جمله جمع آوری پسماند، تصفیه پسآب و نگهداری و توسعه فضای سبز در حوزه محیط زیست است، در راستای جلب مشارکت مردم با حامیان محیط زیست، همکاری و اقدامات مشترکی خواهیم داشت.
شایان ذکر است، نشست گفت و شنود فعالان و حامیان محیط زیست نیز امروز عصر در سالن شهید مطهری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می شود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.