میزبانی ستاد اسکان و رفاه نوروز 97 از 61 هزار و 153 گردشگر در کمپ های مسافری کیش

رئیس ستاد اسکان و رفاه نوروزی از بهره مندی 61 هزار و 153نفر روز گردشگر از امکانات کمپ های نوروزی کیش از ابتدا تا پایان تعطیلات نوروزی ، خبر داد.
دکتر محمد رضا محمدی مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش و رئیس ستاد اسکان و رفاه نوروز 97 در این خصوص گفت:  با شروع ایام تعطیلات نوروزی کمپ های مسافری خانوادگی ، مجردی ، جانبازان و ایثارگران و همچنین کمپ بحران خدمات مربوطه را به مسافرین ارائه کردند.
وی افزود: با آغاز زمان پذیرش مسافر در کمپ های مسافری از تاریخ 27 اسفند 96 تا 13 فروردین 97 ، تعداد 61 هزار و 153 نفر روز گردشگر از شهرهای مختلف در سه کمپ خانوادگی، مجردی و جانبازان و ایثارگران استقرار یافتند.
دکتر محمدی در ادامه گفت: در همین مدت تعداد 9 هزار و 515 چادر شخصی از سوی گردشگران در کمپ ها برپا شده و از 3 هزار و 720  چادر سازمانی و 788 چادر اسکان جانبازان و ایثارگران استفاده شد.
وی با اشاره به ایجاد کمپ های کانکسی توسط بخش خصوصی نیز اعلام کرد: در همین مدت در حدود 4 هزار و 500 گردشگر نیز در این کمپ مستقر شدند.
رئیس ستاد اسکان و رفاه نوروز ضمن اشاره به شرایط نامساعد آب و هوای کیش طی سه روز با و افزایش سرعت وزش باد ، یادآور شد: با توجه به مواج و طوفانی بودن دریا بسیاری از گردشگران دریایی نتوانستند به وسیله شناور و لندینگ کرافت از جزیره کیش خارج شوند و تا مساعد شدن وضعیت دریا تعداد 650 گردشگر  تا پایان روز دوشنبه 13 فروردین در کمپ بحران واقع در نمایشگاه بین المللی کیش اسکان داده شدند.
شایان ذکر است، کمپ های مذکور مجهز به امکاناتی از جمله حفاظت فیزیکی، نمازخانه، حمام، دستشویی، پایگاه هلال احمر، آتش نشانی، سوپرمارکت و کترینگ غذای گرم بودند

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.