سمینار آموزشی توسعه کسب و کار در اقتصاد دیجیتالی در تاریخ 1397/02/04 در محل سالن خوارزمی مرکز همایشهای بین المللی کیش برگزار گردید.

در این سمینارکه به میزبانی مرکز آموزش علمی – کاربردی کیش و سخنرانی جناب آقای مهندس ابوطالب خوبیاری مدرس  و مسئول دفتر توسعه کار افرینی این مرکز برگزار گردید ، تعداد 65 نفر  از دانشجویان دانشگاه های جامع علمی کاربردی، آزاد اسلامی ، دانشگاه تهران واحد پردیس بین الملل کیش و تعدادی از کشیوندان محترم حضور داشتند.
 سمینار راس ساعت 14 با نمایش کلیپی انگیزشی آغاز شد و تلاش شد با پرسش و پاسخ از کلیه مخاطبان , افراد حاضر در سالن را در بحث شرکت داده و از نقطه نظرات حاضرین استفاده شود .
محورهای سمینار در 2 حوزه توسعه کسب و کار و همچنین تعریف اقتصاد دیجیتالی و نحوه بهره وری از این حوزه ها مورد بحث قرار گرفت. با ذکر مثال هایی از کسب و کار های اینترنتی و درآمد زایی از فناوری اطلاعات ذهن مخاطبان را به این سمت کشانده که بتوانند از بستر مناسب و درآمد زا فضای دیجیتالی بهترین و بیشترین بهره را ببرند. در طول سمینار با پخش کلیپ هایی از  سرشناسان موفق در این حوزه از مخاطبان درخواست شد ضمن تاثیر پذیری ارزش خود را بیشتر بدانند.
سمینار در ساعت 16 خاتمه یافت و در پایان مراسم ضمن پذیرایی از میهمانان عکسی دسته جمعی برای چاپ در ویژه نامه نمایشگاه Kitex گرفته شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.