رئیس پلیس راهور کیش  گفت: سرعت غیرمجازدر کیش حادثه آفرید و دختر جوان را راهی بیمارستان کرد.

بهرام ایمانی نسب رئیس پلیس راهور گفت: سرعت غیرمجاز در کیش حادثه آفرید و دختر جوان را راهی بیمارستان کرد.

رئیس پلیس راهور کیش با اشاره به حادثه ای که صبح امروز در بلوار ساحل حدفاصل میدان امیرکبیر و میدان ساحل رخ داد اظهار کرد: عدم رعایت حق تقدم عابر پیاده و سرعت غیرمجاز موجب شد تا خودرو با دختر جوانی که به همراه پدرش قصد عبور از خیابان را داشت برخورد کرده و سپس متواری شود.

وی با بیان اینکه با سرعت مطمئنه می تواند از بروز حوادث پیشگیری کرد و در صورت هر گونه حادثه کمترین اسیب متوجه هر دو طرف خواهد شد افزود: به دلیل سرعت بالا و عدم توجه راننده به مقابل خودرو که سرنشین آن یک خانم بوده پس از برخورد با عابر پیاده از محل گریخت.

رئیس پلیس راهور کیش افزود: خودروی مذکور فاقد پلاک بوده و به همین علت راننده پس از تصادف از محل متواری شد اما با پیگیری ها پلیس در کمترین زمان خودرو شناسایی و صاحب خودرو پس از اطلاع از موضوع پیگیری و شناسایی توسط پلیس خود را معرفی کرد.

وی با تاکید براینکه نمایشگاهی که ضارب خودروی خود را از آن خریداری نموده نیز سهل انگاری کرده و خودرو را قبل از پلاک شدن در اختیار این فرد قرار داده است افزود: در معرفی اولیه، آقایی خود را صاحب خودرو و ضارب عنوان کرد اما با توجه به اطلاعات کامل پلیس از صحنه تصادف و حضور یک زن در خودرو، این فرد اظهار کرد که همسر وی راننده خودرو بوده و به علت اینکه خودرو فاقد پلاک بوده ترسیده و از صحنه تصادف گریخته است.

سرگرد ایمانی نسب با تاکید براینکه سرنشین خودرو و عابر پیاده در این حادثه هر دو از کیشوندان هستند تصریح کرد: با توجه به اینکه بارها تذکر داده شده است متاسفانه در طی ماه های گذشته بسیاری از تصادفات در جزیره کیش توسط کیشوندان صورت گرفته است که می تواند فرهنگ بالای رانندگی در جزیره کیش را که به عنوان یک پایلوت در کشور مطرح است زیرسوال برده و خدشه دار کند

براساس خبرهای رسیده  از بیمارستان کیش حاکی از این است که دختر جوان پس از تصادف و دریافت کمک های اولیه توسط نیروهای امدادی و اورژانس حاضر در محل به بیمارستان منتقل شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

تصادف موجب بروز شکستگی در سر و پای این دختر شده است که جراحان بیمارستان کیش در حال خدمات رسانی و عمل جراحی وی هستند و حال عمومی وی خوب عنوان شده است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.