فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از توقیف پنج فروند لنج صیادی و کشف 73 هزار لیتر سوخت قاچاق خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، سرهنگ علی اصغر جمالی گفت: با ادامه يافتن طرح هاي عملیاتی پایگاه دریابانی کیش در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی حین کنترل نوار مرزی به پنج فروند شناور صیادی که در حال گذر به سمت مرز بودند، مشكوك شدند.

وی افزود: مأموران درياباني در بازرسی از این شناورها موفق به کشف 73 هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری 25 خدمه و اعزام آنان به دستگاه قضائی شدند.

سرهنگ جمالی تاکید کرد: در واقع قاچاقچیان، سوختی که با زحمت فراوان در داخل کشور تولید می شود را با هدف درآمد نامشروع و سودجویی بیشتر به آن سوی مرزهای آبی قاچاق می کنند.

این مقام انتظامی همچنین از کشف و ضبط محموله کالای قاچاق میلیاردی در کیش خبر داد و افزود: دو فروند شناور که قصد خارج کردن تمرهندی به صورت قاچاق را داشتند با هوشیاری ماموران پایگاه دریابانی توقیف و در این راستا 41 نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند و برابر برآورد انجام شده ارزش ریالی این کالای قاچاق بیش از 9 میلیارد بوده است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با تأکيد بر اجراي مستمر طرح هاي پاکسازي نقاط آلوده در جهت مبارزه با قاچاقچيان سوخت و کالا، تصريح کرد: يکي از رسالت هاي نيروي انتظامي برقراري نظم و امنيت عمومي است و دریابانان پایگاه دریابانی کیش با تمام توان و اقتداربا افرادی که بخواهند منابع و منافع ملی را به تاراج ببرند قاطعانه برخورد می کند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.