بیانیه خانه مطبوعات و رسانه جزیره کیش در خصوص انتشار ویدیوی هفته گذشته خبرنگاران در مرکز همایش های بین المللی کیش

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش؛ یکی از مطالبات چندین ساله اصحاب رسانه در جزیره کیش، اجرای طرح تعاونی مسکن است که به واسطه تغییر مدیریت ها در این جزیره سالهاست بلاتکلیف و مغفول مانده و اصحاب رسانه در شرایط دشوار کنونی با معضل اجاره بهای بالا، دست به گریبان هستند.
از طرفی انحصار طلبی روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در برون سپاری فعالیت ها به صورت سلیقه ای تنها به برخی رسانه های ملی و محلی ، باعث کاهش بسیار زیاد سهم درآمدی رسانه های کیش از بودجه ای است که باید در کیش و برای رسانه های محلی صرف شود.
در فیلم منتشر شده از نشست خانه مطبوعات کیش با حذف ابتدا و انتهای صحبت ها و کلام یکی از خبرنگاران، تلاش شده پیگیری به حق خبرنگاران در خصوص زمین تعاونی مسکن به بصورت مغرضانه به گونه ای پخش شود که عنوان باج خواهی بر روی آن قرار گیرد.
اما نکته حائز اهمیت در خصوص انتشار این جلسه خصوصی و داخلی این است: نشست خبرنگاران در یکی از سالن های مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شده است و تنها مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش به فیلم سالن ها و جلسات دسترسی دارند این موضوع بیانگر انتشار مغرضانه این فیلم از داخل سازمان منطقه آزاد کیش و انتشار آن توسط رسانه وابسته به جریان اصلاحات است که این رفتار غیر اخلاقی از سوی خانه مطبوعات کیش به شدت محکوم شده و توسط مراجع قضایی و پلیس فتا تا حصول نتیجه وروشن شدن موضوع پیگیری خواهد شد.
نکته دیگر در خصوص چنین رفتارهایی این است که آیا از این پس تمامی نهادهای دولتی، خصوصی و اشخاصی که جلسات خود را در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار کرده اند باید منتظر بی اخلاقی و درز اطلاعات محرمانه و انتشار فیلم های جلسات خود باشند؟؟
این رسوایی بزرگ در سازمان منطقه آزاد کیش یکی از قبیح ترین رفتارهایی است که تاکنون در هیچ دوره و مدیریتی اتفاق نیفتاده است. لذا خانه مطبوعات کیش خواستار پاسخگویی مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و همکاری با نهادهای قضایی جهت روشن شدن موضوع و شفافیت در معرفی عوامل انتشار این فیلم و برخورد قانونی با آنان است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.

تبلیغات