جامعه بازاریان و بازرگانان کیش از اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در جزیره کیش حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، در اطلاعیه جامعه بازاریان و بازرگانان آمده است: جامعه بازاریان و بازرگانان کیش همواره در راستای وظایف محوله و مسئولیت‌های اجتماعی خود متعهد بوده و از این رهگذر در مسیر اجرای دقیق دستورالعمل هاي بهداشتی از هیچ گونه تلاش و حمایت مادی و معنوی دریغ نكرده است.

بنا به اهمیت موضوع با به کارگیری تیم‌های نظارتی همواره مسائل مرتبط در بازار‌ها و اصناف تحت پوشش را پیگیری و با ستاد اقدامات پیشگیرانه کرونا و حوزه سلامت و درمان به صورت مستمر و سازنده همکاری داشته است.

آنچه هم اکنون علاوه بر رعایت موازین و دستورالعمل‌های ابلاغی توسط ستاد کرونای کشور بسیار حائز اهمیت است؛ توصیه به تسریع در امر واکسیناسیون مردم شریف جزیره زیبای کیش و گردشگران محترم است.

این موسسه با پشتیبانی و حمایت از تمامی دست اندرکاران که برای دستیابی به این امر مهم کوشش و اقدام می‌کنند.

امیدوار است با همدلی و همگرایی آحاد مردم و حمایت مسئولان منطقه و کشور زمینه‌های مناسب تری برای رفع این دغدغه که قطعا به موجب آن سلامتی و رونق گردشگری تضمین خواهد شد، فراهم شود.

به همین منظور یک بار دیگر به نمایندگی از کلیه بازار‌ها و اعضاء محترم تحت پوشش، آمادگی خود را جهت حمایت از این اقدام ارزشمند اعلام می‌داریم و انتظار داریم مسئولین ذیربط نیز از این فرصت ارزشمند براي ایمن سازی و ایجاد فضای امن و شاد بهره گرفته و اقدامات لازم را انجام دهند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.