امام جمعه کیش گفت: با توجه به همزمانی ماه ضیافت الهی با نوروز ۱۴۰۲ ، برگزاری جشنواره نوروزی رمضان در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش باشد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،حجت الاسلام علیرضا بی نیاز روز چهارشنبه در جلسه ستاد نوروزی کیش اضافه کرد: با توجه به تقارن ماه ضیافت الهی با عید نوروز ۱۴۰۲ و حضور مسافران در کیش انتظار می رود پیوست های فرهنگی و اجتماعی طبق سنوات گذشته در اولویت برنامه های نوروز باشد.

وی اضافه کرد: این برنامه ها باید به شکلی تدارک دیده شود که گردشگران کنار انجام تفریحات و شادی های خود بتوانند ارزش های دینی را نیز رعایت کنند.

امام جمعه اهل سنت کیش نیز در این جلسه گفت: کیش یکی از زیبا ترین مناطق تفریحی ایران است و طول سال گردشگران زیادی برای سفر به این جزیره برای تجربه تفریحات مختلف مسافرت می کنند.

شیخ یعقوب شمس افزود: وظیفه دست اندرکاران جزیره فراهم آوردن مقدمات ثبت خاطره ای خوش و شیرین برای مسافران در کنار تقویت ارزش های اجتماعی و فرهنگی است.

وی افزود: به واسطه گردشگر پذیر بودن، عید نوروز یکی از مهمترین رویدادها در جزیره کیش است و باید برنامه ریزی مناسبی برای پذیرایی از مسافران اندیشیده شود بنابراین انتظار می رود دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری تا پایان ایام نوروز عزل و نصبی در مدیریت سازمان اعمال نکند.

مدیر امور فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این جلسه گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی با هفت بخش در حوزه های اجتماعی و فرهنگی از جمله تامین کالاهای اساسی در ایام نوروز ماموریت های خود را پیش بینی کرده است.

رضا اردلان یادآور شد: در این راستا ۱۷ برنامه فرهنگی و اجتماعی با زیرشاخه های مختلف نیز تعریف شده که همزمان با ایام نوروز اجرا می شود تا بتوانیم پاسخگوی نیاز بیش از ۲۰۰ هزار مسافر در این ایام باشیم.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.