معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: پلیس این جزیره از امروز در چهار ایستگاه خدمات خود را به مسافران این جزیره آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،سرگرد محمد زنگانه اظهار کرد: در کنار ایستگاه های نوروزی که در سواحل مستقر اند، گشت های خودرویی، موتوری و پیاده در ایام نوروز تقویت شده است.
وی افزود: ایستگاه های نوروزی در چهار نقطه شلوغ و پرتردد جزیره " کشتی یونانی، اسکله تفریحی، ساحل مرجان و ورودی بندرگاه خودرویی" مستقر شده اند که به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند.
سرگرد زنگانه همدلی و هم افزایی، رفتار مناسب با مردم و رعایت حقوق شهروندی را اولویت محوری پلیس و دیگر دستگاه های خدمات رسان در اجرای مناسب قرارگاه نوروزی اعلام و اضافه کرد: بی تردید همدلی و هم افزایی در ارتقاء امنیت و آرامش به مسافران و مردم می تواند موثر باشد و کمک کند تا خانواده هایی که به مسافرت های نوروزی می روند، از امنیت پایدار و خدمات مناسب برخوردار باشند.
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش یادآور شد: بی تردید نقش سایر دستگاه های حوزه نظم و امنیت در کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی، نقشی انکار ناپذیر است و همان‌ گونه که پلیس متولی ایجاد و ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه است، دستگاه های امدادی وخدمت رسان نیز با اقدامات اجرایی خود، می توانند در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان در بستر تعامل هدفمند با پلیس، گامهای موثر و راهگشایی را بردارند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.