رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش با اشاره به فعالیت سامانه پلاک دهی موتور‌های شارژی، از توقیف موتور‌های شارژی بدون پلاک و کلاه ایمنی در کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،سرهنگ مهدی توانگر گفت: براساس مصوبات شورای ترافیک و با هدف حفظ فرهنگ ترافیک و ساماندهی تردد وسایل نقلیه موتوری در کیش این طرح با همکاری واحد اجرائیات شرکت عمران آب و خدمات کیش اجرا می‌ شود.
وی افزود: براساس قانون مالکان تمام وسایل نقلیه موتوری موظف به نصب پلاک و داشتن شناسه برای تردد هستند و راکبان موتور‌های شارژی علاوه بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مکلف به داشتن پلاک و ثبت و به روز رسانی آن در سامانه تعویض پلاک در فرهنگسرای غدیر جزیره کیش هستند.

رئیس پلیس راهور انتظامی ویژه کیش گفت: راکبان موتور‌های شارژی مکلف به رعایت قوانین، داشتن کلاه ایمنی، گواهینامه و تردد نکردن در مسیر‌های پیست دوچرخه هستند و برای حفظ فرهنگ ترافیک که شاخصه گردشگری است، نیاز به توجه و همراهی مردم بیش از گذشته نیاز بوده است و امیدواریم شاهد بروز تخلف‌های ترافیکی نباشیم.
سرهنگ مهدی توانگر خاطرنشان کرد: از آغاز طرح ساماندهی بیش از شش هزار و پانصد موتور شارژی نسبت به ثبت اخذ و به روز رسانی اطلاعات پلاک خود اقدام و دیگر شهروندان هم می‌توانند در ساعات اداری به فرهنگسرای غدیر مقابل مصلی مراجعه کنند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.