رئیس مرکز بهداشت با هشدار نسبت به سودجویی برخی افراد در مراکز غیر مجاز خدمات زیبایی و بهداشتی، گفت: دستگاه قضایی با همکاری نیروی انتظامی و مرکز بهداشت کیش با این مراکز برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،دکتر محمدرضا رضانیا با اشاره به اجرای حکم اعدام متجاوزان به عنف در یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در هرمزگان گفت: ساکنان و گردشگران جزیره کیش نسبت به تبلیغات مراکز ارائه دهنده خدمات زیبایی، آرایشی و بهداشتی در فضای مجازی هوشیار باشند و از مراجعه به مراکز بدون مجوز رسمی برای دریافت هرگونه خدمات به این اماکن خودداری کنند.

وی افزود: فعالیت افراد بدون صلاحیت و مجوز در مراکز غیرقانونی جرم است و عوارض جبران ناپذیر اجتماعی و نیز شیوع بیماری‌هایی شامل هپاتیت و ایدز را به دنبال خواهد داشت.

دکتر رضانیا گفت: ساکنان جزیره کیش به ویژه بانوان برای حفظ سلامت و امنیت خود و جلوگیری از بروز آسیب‌های روحی و اجتماعی برای دریافت خدمات زیبایی به سالن‌ها و آرایشگاه‌های زنانه دارای جواز کسب و مجوز‌های قانونی و بهداشتی مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات گمراه کننده، مدارک تقلبی، افشای اسرار بیماران، نقض حریم خصوصی بیماران و مراجعه کنندگان از مشکلاتی است که مراکز غیر مجاز برای مراجعه کنندگان به وجود می‌آورند.

رئیس مرکز بهداشت کیش گفت: ساکنان و گردشگران می‌توانند با مشاهده هرگونه فعالیت بدون مجوز و یا خانگی در حوزه خدمات زیبایی و بهداشتی با شماره ۴۴۴۲۳۳۱ و سامانه ۱۹۰ برای برخورد قانونی با افراد سودجو و متخلف تماس بگیرند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.