فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از اجرای طرح تخفیف ۵۰ درصدی جرائم معوقه مالکان خودرو‌ها در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،سرهنگ علی اصغر جمالی با اشاره به آغاز هفته انتظامی از ۱۳ مهر گفت: ۴۰ عنوان برنامه در هفته انتظامی در جزیره کیش برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: غبار روبی گلزار شهدای گمنام، معاینه رایگان بیماران در درمانگاه امام رضا (ع)، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران پلیس، برگزاری مسابقه دوچرخه سواری، اجرای میز خدمت پس از اقامه نماز جمعه، برگزاری مراسم صبحگاهی، حضور کارشناسان پلیس در برنامه‌های صداوسیمای مرکز کیش، سخنرانی کارشناسان پلیس در مدارس و همایش مرزبانان و مرزنشینان جزیره کیش از مهمترین برنامه‌های پلیس کیش در هفته انتظامی است.

سرهنگ جمالی خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از فعالان فضای مجازی و مروجان آموزش‌های همگانی، برگزاری همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک، مراسم تجلیل از کارکنان زن پلیس، دیدار چهره به چهره با کارکنان و سربازان، نشست با فعالان اقتصادی و اصناف، اجرای مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی از طریق وبینار به صورت همزمان در سراسر کشور و مراسم تجلیل از سربازان فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی از دیگر برنامه‌های پلیس کیش در هفته انتظامی خواهد بود.

وی با اشاره به اجرای طرح ویژه ترخیص خودرو‌های توقیفی در پارکینگ از تمدید این طرح تا ۲۰ مهر خبر داد و گفت: ۱۲۰ خودرو توقیفی در پارکینگ دارای شرایط ترخیص هستند.

سرهنگ جمالی افزود: طرح ترخیص فوری شامل خودرو‌های دارای توقیف با دستور قضایی نمی‌شود و مردم برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۱۲۰ پلیس راهور کیش تماس بگیرند.

وی با اشاره به حساسیت پلیس در ساماندهی موتور‌های شارژی در کیش، گفت: شرایط اخذ گواهینامه موتور شارژی در جزیره کیش تسهیل می‌یابد و انتظار می‌رود مالکان موتور شارژی نسبت به اخذ گواهینامه اقدام کنند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.