رشد 52 درصدی مسافران در آبان ماه امسال به کیش

 مدیر عامل شرکت هواپیمایی کیش ایر از افزایش 29 درصدی تعداد پرواز و 52 درصدی مسافران در آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به کیش خبر داد .

کاپیتان محمود جدیدی روز پنجشنبه اظهار کرد : این شرکت تمام توان خود را به منظور ارائه هر چه بهتر به مسافران به کار بسته است و به همین منظور شاهد رشد تعداد پرواز و مسافر جابجا شده این شرکت در آبان ماه سالجاری بودیم .
وی افزود : در این بازه زمانی نیز شاهد افزایش 45 و 68 درصدی تعداد پرواز و مسافر در مسیرهای داخلی غیر از کیش نیز هستیم .
جدیدی به حمایت ها و تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر توسعه شبکه پروازی و ارتقاء خدمات به هموطنان و گردشگران اشاره کرد و گفت : تعداد کل پرواز های کیش ایر در آبان ماه 95 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 28 درصد و مسافران جابجا شده 39 درصد رشد داشته است .
وی اظهار کرد : در مسیرهای داخلی نیز در این بازه زمانی تعداد پروازها حدود 36 درصد و مسافران جابجا شده نیز 59 درصد افزایش داشته است .
مدیرعامل شرکت کیش ایر گفت : تعداد پروازها و مسافران در مسیرهای داخلی به غیر از کیش نیز به ترتیب 45 و 68 درصد و در مسیرهای داخلی و بین المللی در مجموع به ترتیب 63 و 85 درصد افزایش یافته است.
جزیره کیش با 91 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج فارس در استان هرمزگان واقع شده و یکی از مقاصد پرتردد گردشگری کشور است .
فرودگاه بین المللی کیش پس از تهران و مشهد سومین فرودگاه پرتردد به شمار می رود.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.