جشنواره تابستانی کیش با ارائه بسته های حمایتی برگزار می شود.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش با هدف توسعه گردشگری داخلی با ارائه بسته های حمایتی به گردشگران برگزار می شود.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا قائدیان در جمع خبرنگاران افزود: بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش با هدف معرفی ظرفیت های این جزیره مرجانی از هشت تیر با برگزاری برنامه های متنوع و هدفمند در جذب گردشگر آغاز می شود.
وی گفت: در جشنواره تابستانی کیش طرحی انگیزشی برای گردشگران اجرا می شود تا در قالب این طرح با ارائه کارت های هدیه 500هزار ریالی به کودکان و یک میلیون و 500 هزار ریالی به بزرگسالان، خانواده ها بتوانند با پرداخت بخشی از هزینه های سفر خود با این کارت ها از تفریحات و خرید در جزیره کیش لذت ببرند.
قائدیان افزود: در این خصوص کانترهایی در فرودگاه کیش قراردارد که با دریافت اطلاعات گردشگران ورودی نسبت به اهدای این کارت های هدیه سفر به کیش اقدام می کنند.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: هفته های فرهنگی چهار کشور و 9 استان درکیش نیز برگزار می شود .
وی با بیان اینکه تا کنون حضور سه کشور صربستان، هند و اتریش در هفته های فرهنگی کیش قطعی شده است ادامه داد: در حال رایزنی بین دو کشور دیگر برای انتخاب کشور چهارم هستیم.
قائدیان گفت: همچنین استانهای مناطق ساحلی نیز هر هفته در کیش با اجرای برنامه های فرهنگی و تفریحی میزبان گردشگران تابستانی هستند.
وی با بیان اینکه در پنج شهر کلان کشور، بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش تبلیغ و اطلاع رسانی می شود افزود: تبلیغات جشنواره تابستانی کیش در شهرهای تبریز، تهران، مشهد، اصفهان و شیراز با همکاری صدا و سیما در حال انجام است.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: همچنین با برگزاری جشنواره و مسابقه مجازی تلاش شده است، از ظرفیت های فضای مجازی هم برای معرفی این جشنواره استفاده شود.
قائدیان با بیان اینکه ارائه کارت های هدیه یکی از برنامه های جشنواره تابستانی کیش است افزود: علاوه بر آن روزانه 100 میلیون ریال جایزه به صورت نقدی و غیر نقدی در قرعه کشی بازارها، هشت دستگاه خودروی 206 پلاک ملی برای قرعه کشی هفتگی و یک واحد آپارتمان مسکونی در برج های طلایی کیش به عنوان جایزه ویژه جشنواره به همت سازمان منطقه آزادکیش و فعالان بخش خصوصی، اصناف، جوامع و بازاریان کیش خریداری شده است که به برندگان خوش شانس این دوره اهدا می شود.
وی تصریح کرد: برگزاری چهار کنسرت گروه ها و هنرمندان مطرح خارجی از دیگر تفاوت های جشنواره امسال است که در کنار حضور این گروه ها و خوانندگان از حضور هنرمندان مطرح داخلی در عرصه موسیقی نیز بهره گرفته شده است که از آن جمله کنسرت هنرمند مطرح و صاحب نام کشورمان استاد شهرام ناظری است.
قائدیان بیان کرد: برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری پایان بخش جشنواره تابستانی کیش خواهد بود که علاوه بر گردشگران تابستانی، ظرفیت های کیش به فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران معرفی شود.
گفتنی است بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش از هشت تیر با مراسم نور افشانی و برگزاری آیین افتتاحیه آغاز می شود و با اجرای برنامه های شاد و متنوع تا 15 شهریور ادامه دارد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.