راهنمای اجاره ماشین در جزیره کیش
راهنمای اجاره ماشین در جزیره کیش

به منظور استفاده گردشگران و کیشوندان از خودروهای اجاره ای در جزیره کیش، راهنمای استفاده از این مزایا اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،جزیره کیش از محبوبیت زیادی نزد گردشگران و مسافران برخوردار است و سالانه از میهمانان بسیاری میزبانی می‌کند. این جزیره واقع در استان هرمزگان، با داشتن آب و هوای گرم و مرطوب و جاذبه های گردشگری و تفریحات جذاب آبی، علاقه‌مندان بسیاری را از اقصی نقاط ایران به سمت خود جذب می‌کند. برای سفر به این جزیره زیبا و دوست داشتنی می‌توانید با تهیه یک بلیط چارتر و یا خرید تور ارزان کیش به ای جزیره زیبا و دوست داشتنی سفر کنید. لذت رانندگی در خیابان های چراغانی جزیره، موجب استقبال مسافران علاقه‌مند به خودروهای لوکس و اجاره ماشین در کیش شده است. اکثر مسافران و گردشگرانی که به این جزیره سفر می‌کنند، سعی بر این دارند تا از مراکز رنت خودرو در کیش، خودرو مورد علاقه خود را تهیه کنند و لحظات خاطره انگیزی برای خود رقم بزنند. 

{image path="images/2021/06/d76b90f181.jpg" alt=" راهنمای اجاره ماشین در جزیره کیش"}چرا به فکر اجاره ماشین در کیش باشیم؟ 

شما برای رفت و آمد در کیش گزینه‌های مختلفی در پیش رو دارید؛ تاکسی‌های زرد و سفید رنگ که برای رفت و آمد راحت گردشگران تعبیه شدند و هر کدام نرخ مصوبه خود را دارند. برای مثال تاکسی‌هایی که زرد رنگ هستند ارزان‌تر از تاکسی‌های به رنگ سفید هستند و مسافران کیش را جا به جا می‌کنند.
این تاکسی‌ها به صورت خطی فعالیت می‌کنند و با استفاده از کیلومتر شمارها، هزینه‌هایی هر چند گران اما گاهی مناسب و مقرون به صرفه تعیین می‌کنند. معمولا مسافران کیش، بیشتر تمایل دارند از تاکسی‌های زرد که ارزان‌تر از تاکسی‌های سفید رنگ هستند استفاده کنند. اما در این میان هستند گردشگرانی که دوست دارند برای راحتی و آسایش خود و همراهانشان، به دنبال کرایه ماشین در کیش بروند و جدا از صرفه جویی در زمان، لذت رانندگی در این جزیره لوکس ایران را تجربه کنند. کیش از مناطق آزاد و پر زرق و برق ایران به حساب می آید و به همین دلیل انواع و اقسام خودروهای اروپایی، آمریکایی، ژاپنی، کره‌ای و ... در آن تردد می‌کنند که اجاره هر کدام از آنها می‌تواند رویای سواری از خودرو لوکس را برای چند روزی هم که شده برآورده بسازد.
هزینه رنت خودرو در کیش متفاوت است، شما میتوانید در جزیره کیش، خودرو را از شبی 700 هزار تومان تا شبی 30 میلیون تومان اجاره کنید و از ماشین سواری در کیش حسابی لذت برد.این هزینه به نوع ماشین انتخبی شما بستگی دارد و مبلغ ذکر شده از سمت شرکت اجاره خودرو بر مبنای اجاره یک روز ( 24 ساعته) تعیین می‌شود. اجاره ماشین در کیش برای مسافرانی که تصمیم دارند چند روزی در جزیره بگردند بسیار مقرون به صرفه است؛ به نوعی که اجاره ماشین ایرانی در تهران گران‌تر است اما در کیش با همان مبلغ، امکان رنت یک خودروی لوکس خارجی برای گردشگران وجود دارد.
اگر تصمیم سفر به کیشدارید، پیشنهاد می‌کنیم با کرایه یک خودرو خارجی ، لذت سفر را برای خود و عزیزانتان دو چندان کنید. 

 {image path="images/2021/06/404d695b4d.jpg" alt="راهنمای اجاره ماشین در جزیره کیش"}

شرایط اجاره ماشین در کیش 

اگر  تصمیم به اجاره ماشین ایرانی در کیش دارید باید یادآور باشیم که در این جزیره، به این دلیل که جز مناطق آزاد و بین‌المللی شناخته می‌شود ماشین ایرانی وجود ندارد و تمامی خودروها، در رده لوکس قرار دارند. به همین دلیل ماشین سواری در کیش و رانندگی با ماشین‌های لوکس در این جزیره زیبا و آرام، برای شما خاطرات تکرار نشدنی فراهم می‌سازد . شما برای اجاره ماشین در کیش، به یک قرارداد رسمی میان شرکت رنت خودرو و شخص اجاره کننده نیاز دارید. قراردادی که طی آن، در یک مدت مشخص شده شخص اجاره کننده، ماشین مورد نظرش را از شرکت‌های رنت خودرو، اجاره کند. این شخص باید پس از پایان مدت اجاره، ماشین را به شرکت بازگرداند. کیش منطقه آزاد شناخته می‌شود و واردات خودروهای آمریکایی و خارجی (البته تا قبل از سال 2016) در جزیره آزاد است؛ به همین دلیل، اغلب گردشگران جزیره تمایل به رنت خودرو خارجی در کیش دارند. برای اجاره خودرو، یک سری شرایط وجود دارد که تمامی آن‌ها در قرارداد رسمی ذکر می‌شود. به‌طور مثال پرداخت وجه ضمانت بابت رنت خودرو که پس از بازگرداندن ماشین، کل مبلغ به فرد اجاره کننده عودت می‌شود. 

 {image path="images/2021/06/a94b21c52c.JPG" alt="راهنمای اجاره ماشین در جزیره کیش"}

مدارک لازم برای اجاره ماهیانه خودرو در کیش  

بعد از مراجعه به یک شرکت معتبر رنت خودرو مراجعه کردید، باید یک سری مدارک برای اجاره ماشین به شرکت ارائه کنید. 
· گواهینامه معتبر رانندگی گواهینامه ( گواهینامه شما باید دارای اعتبار باشد)
· کارت ملی
· شرایط سنی (داشتن حداقل 20 سال سن برای اجاره خودرو الزامی)
· امانت گذاشتن مبلغ 3 تا 20 میلیون وجه نقد یا چک برای ضمانت
· پرداخت کل مبلغ یک روز اجاره ماشین مورد نظر
· پرداخت مبلغ 300 هزار تومان بابت ضمانت خلافی. (به این صورت که باید مبلغ مشخص شده‌ای مابین صاحب خودرو و رنت کار به حساب شرکت اجاره خودرو واریز گردد. سپس بعد از تحویل خودرو و متخلف نبودن، این مبلغ در عرض کمتر از 1 ماه به حساب  شخص اجاره کننده باز گردانده می‌شود.)

پس از ارائه تمامی این موارد، یک قرارداد بین شرکت کرایه خودرو بدون راننده و شخص اجاره کننده تنظیم خواهد شد، که باید از این قرارداد تا زمان تحویل خودرو نگهداری کنید.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.