رئیس بیمارستان کیش از ورود هلیوم مایع به بیمارستان و تزریق به دستگاه MRI برای خدمات دهی به بیماران و مراجعه کنندگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، دکتر کامران فردوسی گفت: با توجه به کمبود شدید هلیوم مایع و همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان کیش در اولویت قرار گرفت و پس از خریداری از خارج از کشور و ترخیص در گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) امروز توسط کارشناسان به دستگاه MRI تزریق شد.

وی افزود: واحد MRI بیمارستان کیش همه روزه با ارائه خدمات پزشکی آماده پذیرش مراجعه کنندگان است.

رئیس بیمارستان کیش خاطرنشان کرد: این مرکز با ارتقاء دستگاه MRI به عنوان تنها مرکز تصویربرداری استان هرمزگان است که بیماران را تا وزن ۱۴۵ کیلوگرم برای انجام MRI و خدمات پذیرش می‌کند.

دکتر فردوسی تصریح کرد: ماهیانه بسیاری از مراجعه کنندگان از بندرلنگه، چارک و بندرعباس برای انجام MRI به بیمارستان کیش مراجعه می‌کنند.

وی افزود: بیمارانی نیز از تهران، شیراز، اصفهان و دیگر کلان شهر‌ها به دلیل نوبت دهی سریع و انجام به موقع MRI بیمارستان کیش را برای انجام امور تصویربرداری خود انتخاب می‌کنند.

رئیس بیمارستان کیش گفت: ‏MRI مغز، آنژیوگرافی سرخرگ‌های مغزی، ‏گوش داخلی، چشم، هیپوفیز، لگن، ماموگرافی، ستون فقرات (گردن و کمر)، مفاصل (آرنج، شانه، مچ دست، لگن، زانو و مچ پا)، لوزالمعده (پانکراس)، کیسه صفراو مجاری صفراوی، اندام‌های فوقانی و تحتانی (بازو، ساعد، کف دست و انگشتان، ران، ساق پا، کف پا و انگشتان پا) به شکل اسکن رنگی (با تزریق) و معمولی (بدون تزریق) در بیمارستان کیش انجام می‌شود.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.