دبیر کمیته نظارت بر نرخ خدمات ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی گفت: تامین کنندگان و عمده فروشان می‌توانند از انبار رایگان سازمان برای ذخیره سازی کالا بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، علی امیدی در برنامه کیشانه سیمای مرکز کیش، ذخیره سازی و تسهیل ورود کالا به جزیره کیش در ایام نوروز را یکی از اولویت‌های اصلی سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد.

وی افزود: تامین کنندگان اقلام مصرفی می‌توانند نسبت به ذخیره سازی کالا‌های خود در انباری که برای ایام نوروزی در نظر گرفته شده اقدام کنند.

علی امیدی خاطرنشان کرد: با هدف کاهش مشکلات خودرو‌های حمل کننده کالا در ایام نوروز هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور انجام شده است.

وی افزود: سامانه نوبت دهی خودرو توسط شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش با هدف تسهیل و تسریع ورود خودور‌ها به جزیره و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران راه اندازی شده است و اسکله بارگیری خودور‌های سنگین و سبک نیز جدا سازی شده است.

دبیر کمیته نظارت بر نرخ خدمات ستاد نوروزی از نظارت فراگیر و افزایش ساعت کاری نانوایی‌ها، خبر داد و افزود: اقدامات لازم و نظارت فراگیر برای ذخیره سازی آرد و پخت نان نیز از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان انجام شده است.

علی امیدی نقش نظارت فراگیر با بهره گیری از ظرفیت ناظران افتخاری را یکی از اقدامات مهم کمیته نظارت بر نرخ کالا در ایام نوروز عنوان کرد و افزود: تلفن ۱۲۴ سامانه پاسخگویی به درخواست ها، پیشنهادات و شکایات مردمی است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.