سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی کیش از جابه جایی سه میلیون مسافر در ۸۱۴ هزار سفر درون شهری از ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۱ فروردین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،مهدی جهانی افزود: ناوگان حمل و نقل شهری از ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۱ فروردین با انجام ۸۱۴ هزار و ۱۰۶ سفر درون شهری، ۳ میلیون و ۱۳۴ هزار و ۱۱۷ مسافر را در جزیره کیش جابه جا کرده است.

وی با اشاره به اینکه نوروز امسال و با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات بیش از ۳۸ دستگاه خودروی هایس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کیش اضافه شده است، گفت: افزایش رضایتمندی گردشگران و کاهش چشمگیر آمار شکایات از ناوگان حمل و نقل عمومی نسبت به نوروز پارسال یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های مدیریت حمل و نقل ترافیک در نوروز امسال بود.

وی خاطرنشان کرد: از ۲۵ اسفند تا ۱۱ فروردین ۷۸ شکایت مردمی گزارش شد و در سریعترین زمان رسیدگی شد.

جهانی گفت: در نوروز پارسال در مدت مشابه بیش از ۳۰۳ شکایت مردمی در حوزه حمل و نقل ثبت شده بود.

سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی کیش افزود: کاهش آمار تصادف نیز نشانه توجه جدی رانندگان به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است.

جهانی با اشاره به اینکه پایش محیطی توسط دوربین‌های کنترل سرعت در شهر یکی از عوامل مهم ترافیک روان و ایمن در کیش است، افزود: علاوه بر ساکنان که با فرهنگ ترافیکی بالا همواره حافظ نظم و انضباط در معابر هستند، ارائه آموزش‌های لازم به گردشگران در مبادی ورودی در خصوص اهمیت رعایت قوانین ترافیکی کیش سبب شد تا در ایام نوروز تردد ساکنان و گردشگران در معابر شهری با ایمنی بالایی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: نوروز امسال ۶۶۸ دستگاه تاکسی تلفنی و خطی، ۷۹ دستگاه مینی بوس و ۳۸ دستگاه هایس شخصی و مینی بوس خارج از جزیره، ساکنان و گردشگران را در نقاط مختلف جزیره کیش جابجا می‌کنند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.