مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات کیش گفت: برای اولین بار در محل‌های اسکان موقت چادری، اینترنت رایگان به مسافران و گردشگران ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،محسن نظرپور با اشاره به آمادگی برای پذیرایی از مسافران نوروزی، گفت: سه مجموعه اسکان موقت چادری برای پذیرایی از مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

محسن نظرپور گفت: محل اسکان موقت چادری با ظرفیت نصب سه هزار و دویست چادر در محوطه مصلی کیش، محل اسکان موقت جانبازان، مدیریت بحران، متاهلین و مجردان در مناطق مختلف کیش آماده پذیرایی از مسافران هستند.

وی با اشاره ثبت اسکان بیش از ۷ هزار نفرشب در سال‌های گذشته در محوطه‌های اسکان چادری، گفت: ارائه اینترنت رایگان در محل اسکان موقت برای رفاه حال بیشتر مسافران در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات کیش گفت: کاشت بیش از ۱۵ میلیون نهال فصلی در جزیره کیش با هدف زیباسازی معابر و خیابان‌ها آغاز شده و در حال انجام است.

محسن نظرپور گفت: در حدود ۷۰۰ تاکسی و ۸۰ مینی بوس در جزیره کیش مشغول خدمات رسانی هستند.

وی گفت: ۳۰ تا ۴۰ دستگاه مینی بوس استیجاری برای کمک به ناوگان حمل و نقل شهری در حالت آماده باش هستند.

مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات کیش با اشاره به فعالیت های بهسازی و آسفالت معابر در کیش، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های عمرانی شرکت عمران آب و خدمات و بخش‌های خصوصی با هدف ایجاد فضای پذیرایی از مسافران نوروزی موقت تعطیل می شوند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.