رئیس بندر تجاری و مسافری چارک گفت: ۳۶ شناور برای حمل خودرو و مسافران نوروزی در بنادر چارک و کیش در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،طاهری گفت: بندر چارک یکی از مبادی ورودی مسافران نوروزی کیش آماده میزبانی و تسهیل خدمات به گردشگران است.

رئیس بندر تجاری و مسافری چارک با اشاره به لزوم سرعت بخشیدن به روند ورود و خروج خودرو به کیش، افزود: پذیرش خودرو صدور پروانه کاپوتاژ با دوربین پلاک خوان در دوازده ورودی آماده شده تا زمان ترخیص هر خودرو به کمتر از ۲۰ ثانیه برسد.

رئیس شورای اسلامی بندر چارک نیز گفت: پارکینگ، تاکسی‌های بین شهری، مراکز تهیه بلیت شناور، پارک ها، نانوایی، فضای سبز، پمپ بنزین، فروشگاه ها و غذاخوری ها برای حضور مسافران برنامه ریزی شده است.

فرزین گفت: براساس هماهنگی های انجام شده در زمان های نامساعد جوی و بارش باران اسکان مسافران در مدارس و اماکن سرپوشیده ورزشی بندرچارک انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه مسیر شش کیلومتری دوراهی چارک با شهر چارک به دلیل عرض کم و نبود شانه خاکی به مسیری خطرناک برای تردد مسافران تبدیل شده است، گفت: براساس هماهنگی با سازمان منطقه آزاد کیش مقرر شد این کمربندی ساخته شود تا محور تردد خودرو‌های سنگین از خودرو‌های سبک جدا شود و این پروژه چند سالی است رها شده است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.