فرمانده سپاه کیش با اشاره به برنامه های متنوع عقیدتی، فرهنگی و هنری در هفته عقیدتی سیاسی از نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس کیش با همکاری آموزش و پرورش جزیره خبرداد.

سرهنگ ابراهیم خادمی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در نشست خبری که به مناسبت تبیین ویژه برنامه های هفته عقیدتی سیاسی سپاه برگزار شد از اجرای برنامه های متنوع ویژه تمامی اقشار در این هفته خبرداد.

وی با تبریک مناسبت های روز معلم، کارگر و روز ملی خلیج فارس اظهار کرد: با توجه به اینکه تربیت نسل آینده ساز از مهمترین رویدادهای هر سرزمینی است به نهایت تقدیر از کارگران نیز که اقتصاد کشور در دست هآی آن هاست و در جنگ اقتصادی امروز در خطر مقدم قرار دارند امری قابل ستایش است.

خادمی زاده با اشاره به اینکه از12 تا 18 اردیبهشت در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان هفته عقیدتی سیاسی سپاه نامگذاری شده است افزود: این هفته به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره استاد بزرگ علم و اخلاق شهید مطهری به نام هفته عقدیتی سیاسی نامگذاری شده است.

به گفته فرمانده سپاه کیش فضاسازی تبلیغاتی در سطح شهربا رویکرد روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی، برگزاری مراسم زیارت عاشورا و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام مسجد امام حسن مجتبی(ع)، دیدار با امام جمعه کیش، برگزاری نمایشگاه کتاب در سطح پایگاه های مقاومت بسیج، حضور گسترده بسیجیان و سپاهیان در نماز جمعه، بازدید از نمایشگاه کتاب مصلی، اجرای مسابقات ورزشی، برگزاری زنگ سپاس به مناسبت روز معلم با همکاری آموزش و پرورش از جمله برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در جزیره کیش است.

وی افزود: برگزاری ویژه برنامه های اخلاقی، مباحث روشنگری، آموزش احکام، نشست های تربیت و تعالی، اجرای حلقه های صالحین در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج، اجرای برنامه های عقیدتی سیاسی ویژه فرماندهان، رابطین و اعضاء شوراهای حوزه و پایگاه های مقاومت، برگزاری محافل جزء خوانی و انس با قرآن در ماه مبارک رمضان به صورت روزانه، فراخوان تهیه و تدوین مقاله توسط بسیج فرهنگیان و دانش آموزان در سطح جزیره، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و تقدیر از هادیان سیاسی و مبلغان عقیدتی از دیگر برنامه های این هفته است.

خادمی زاده در بخش دیگری از این نشست با اشاره به ویژه برنامه های بسیج و سپاه در حمایت از نخبگان علمی، دانش آموزان و دانشجویان و زوج های جوان اضافه کرد: طرح آیه های تمدن با برگزاری آزمون های علمی و المپیادها دانش آموزان نخبه و ظرفیت های علمی را شناسایی و از آنان حمایت می کند.

اجرای طرح های اشتغالزایی با هدف توانمندسازی خانواده ها و طرح بسیج سازندگی در راستای کمک به خانواده های کم توان مالی، برگزاری اردوهای سلامت، جمع آوری کمک های مردمی و امداد رسانی در حوادث به هموطنان مانند سیل اخیر در کشور، ایجاد صندوق های قرض الحسنه در پایگاه های مقاومت ا دیگر فعالیت های بسیج و سپاه در کشور به ویژه در جزیره کیش است که فرمانده سپاه کیش به آن ها اشاره کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از ازدواج آسان اختصاص بیش از 10 قلم از لوازم جهیزیه نوعروسان با دریافت تنها 3 و نیم میلیون تومان از دیگر طرح هایی است که توسط سپاه در حال اجراست.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.