دکتر محمدحسین یوسف پور در پیامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب انتصاب ایشان را به سمت نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرستی حجاج ایرانی تبریک گفت

دکتر محمدحسین یوسف پور در پیامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب انتصاب ایشان را به سمت نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرستی حجاج ایرانی تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری سازمان بسیج دانشجویی، متن پیام مسیول بسیج دانشجویی جزیره کیش خطاب به  نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی بدین شرح می باشد: 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
حضور جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سیّد عبدالفتاح نواب دامت توفیقاته
 
  سلام علیکم
 
انتخاب شایسته ی شما برادر ارزشمند، متعهد و دانشمند را بعنوان نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تبریک عرض می نمایم.
بی شک این انتخاب نشان از اعتماد مقام معظم رهبری و توان علمی و فقهی و سوابق ارزشمند جنابعالی دارد که این مهم می تواند در آموزش و تربیت دینی و فرهنگی حجاج و زائرین با استفاده از فرصت ارزشمند زیارت نقش بسزایی داشته باشد.
ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت می نمایم و توفیق روز افزون جنابعالی را برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در پناه عنایات حضرت ولی عصر (عج) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) خواهان و خواستارم.
برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.