دکتر » حسین فرشیدی » در گفتگویی خبری ضمن تشریح آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان هرمزگان اظهار کرد: از زمان شروع اپیدمی کرونا تاکنون ۸۸۴ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های هرمزگان بستری شدند که ۷۵۳ مورد ترخیص شدند و ۱۳۱ نفر از این بیماران هم در حال بستری می باشند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش دکتر » حسین فرشیدی » در گفتگویی خبری ضمن تشریح آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان هرمزگان اظهار کرد: از زمان شروع اپیدمی کرونا تاکنون ۸۸۴ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های هرمزگان بستری شدند که ۷۵۳ مورد ترخیص شدند و ۱۳۱ نفر از این بیماران هم در حال بستری می باشند.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ مورد به مبتلایان کرونا در استان اضافه شد، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته دو مورد فوتی داشتیم و در مجموع تعداد فوتی ها در استان  ۱۱ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با بیان ۱۰۲ نفر از بیماران کووید ۱۹ پس از بهبودی از بیمارستان ها ترخیص شدند و در منزل در حال گذراندن دوران نقاهت هستند، عنوان کرد: در حال حاضر چهار بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری می باشند.

فرشیدی افزود: ۶۲ نفر در بندرعباس، ۱۴ نفر در قشم، ۲۸ نفر در کیش، ۲ نفر در پارسیان، ۲ نفر در بستک، ۳ نفر در بندرلنگه، ۳ نفر در رودان، ۴ نفر میناب، حاجی آباد ۱ نفر، ۱ نفر بندرخمیر و جاسک ۱ نفر به کرونا مبتلا شده اند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.