مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جلسه شورای هماهنگی پردیس دانشگاه‌های جزیره کیش گفت: گسترش فعالیت‌های دانشگاهی در مناطق آزاد دستیابی به اهداف توسعه‌ای را تسهیل می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، جعفر آهنگران افتتاح دفتر کنسولی دانشجویان بین المللی را امری موثردر تسهیل ورود دانشجویان خارجی به جزیره و تحقق اهداف ایجاد پردیس‌های دانشگاهی در مناطق آزاد عنوان کرد.

جعفر آهنگران با بیان اینکه دو فعالیت برای پردیس‌ها تعریف و به عنوان تبصره در قوانین مناطق آزاد عنوان شده است افزود: بین المللی شدن دانشگاه‌های مناطق آزاد و بازگرداندن دانشجویان ایرانی مقیم خارج از کشور با اولویت کشور‌های همسایه از برنامه‌های در حال پیگیری در مناطق آزاد است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: انتظار ما از پردیس دانشگاه‌های جزیره این است که بکوشند با هم نماد ارتباط فعال و همه جانبه دانشگاه‌ها و صنعت باشیم و در این حوزه با همکاری دانشگاهیان کیش، ارتقاء سطح صنعت و خدمات به لحاظ کمی و کیفی را موجب شویم، زمینه این فعالیت‌ها نیز فراهم شده و می‌بایست از این پس در مسئولیت اجتماعی که بر عهده داریم ایجاد توسعه پایدار را در اولویت قرار داده و این هدف را در همه فعالیت‌ها منظور کنیم.

وی با اشاره به مسائل فرهنگی اجتماعی و محیط زیست حساس منطقه آزاد کیش و تاکید بر اهمیت حضور دانشگاهیان جزیره برای تهیه پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی و محیط زیست اظهار داشت: با توجه به وجود دانشگاه‌های تراز اول در کیش انتظار ما از این مجموعه‌ها استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان برای فعالیت در عرصه‌های مختلف و کمک به سازمان است

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.