در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا و بحران و محدودیت‌های ناشی از آن؛ هواپیمایی کیش‌ایر با در اختیار گذاشتن پرواز اختصاصی جهت عزیمت ملی‌پوشان، گامی ارزنده در جهت حفظ سلامتی نام‌آوران وطن و قدمی در جهت نزدیک شدن به مسیر موفقیت تیم فوتبال ایران برداشت.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا و بحران و محدودیت‌های ناشی از آن؛ هواپیمایی کیش‌ایر با در اختیار گذاشتن پرواز اختصاصی جهت عزیمت ملی‌پوشان، گامی ارزنده در جهت حفظ سلامتی نام‌آوران وطن و قدمی در جهت نزدیک شدن به مسیر موفقیت تیم فوتبال ایران برداشت.
شرکت هواپیمایی کیش‌ایر که میزبانی مسابقات جهانی قطر را در سر می‌پروراند، در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مانع‌زدایی و همچنین حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2022 اقدام به برقراری پروازهای اختصاصی تیم ملی فوتبال ایران کرد.
‌ ‌ ‌ملی‌پوشان تیم فوتبال ایران که با پرواز اختصاصی کیش‌ایر و هماهنگی فدراسیون فوتبال ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی وارد جزیره کیش شدند و به محل اقامت خود هتل داریوش رفتند، از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و راحتی پرواز رضایت کامل داشتند و اولین تمرین خود را بعدازظهر روز جمعه در این جزیره برگزار کردند.
ملی‌پوشان پس از برگزاری اردو چند روزه در جزیره زیبای کیش، دهم خرداد ماه سال جاری باز هم با پرواز مستقیم و اختصاصی شرکت هواپیمایی کیش به منامه، پایتخت بحرین سفر خواهند كرد تا به مصاف تیم هنگ کنگ بروند. در ادامه این رقابت‌ها تیم ملی فوتبال کشورمان به ترتیب با بحرین، کامبوج و عراق دیدار می‌کند و در صورت پیروزی در برابر این چهار تیم، به جام جهانی 2022 قطر صعود مقتدرانه خواهد نمود.
‌ شایان ذکر است پروازهای اختصاصی تیم ملی فوتبال ایران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مسیرهای اعلام‌شده انجام خواهد شد.
در مسیر بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان پس از برگزاری رقابت‌های مقدماتی جام
جهانی 2022 قطر نیز، شاگردان اسکوچیچ مهمان شرکت هواپیمایی کیش خواهند بود و با پرواز مستقیم و اختصاصی از منامه عازم تهران خواهند شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.