دانش آموزانی که تاکنون برای دریافت کتاب ثبت نام نکرده اند تا ۲۲ خرداد فرصت دارند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، پرویز حیدری راد گفت: ۹۵ درصد دانش آموزان مقطع ابتدایی، بیش از ۷۰ درصد دانش آموزان متوسطه دوره اول و ۸۰ درصد از دانش آموزان متوسطه دوره دوم در سامانه دریافت کتاب‌های درسی ثبت نام کرده اند.

وي افزود:دانش آموزانی که تاکنون برای دریافت کتاب ثبت نام نکرده اند تا ۲۲ خرداد فرصت دارند در سامانه دریافت کتاب‌های درسی ثبت نام کنند و ثبت نام دریافت کتاب برای پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از ۶ تیر آغاز خواهد شد.

حيدري راد با اشاره به شیوع کرونا، گفت: ثبت نام سه پایه اول، هفتم و نهم بصورت حضوری برگزار می‌شود و اولیاء دانش آموزان در دیگر مقاطع می‌توانند با ورود به به سامانه" سیدا" و درگاه "پادا "به نشانی pada.medu.ir ثبت نام فرزندان خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه کارنامه دانش آموزان پایه هفتم، هشتم، نهم، دهم و یازدهم آماده شده است و افزود: ثبت نام این مقاطع هم بعد از تحویل کارنامه‌ها به دانش آموزان آغاز خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش کیش با اشاره به اینکه طرح سنجش دانش آموزان پایه اول دبستان امسال یک ماه زودتر از سال‌های گذشته انجام می‌شود افزود: اولیاء دانش آموزان برای دریافت نوبت می‌باست به سامانه "پادا "مراجعه کنند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.