مسئول روابط عمومی شرکت آب و برق کیش با اشاره به حذف قبوض کاغذی در کیش، گفت: شش منطقه دیگر تحت پوشش سایت این شرکت برای دسترسی مشترکان به خدمات اینترنتی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، نايب الصدری مسئول روابط عمومی شرکت آب و برق کیش گفت: مشترکان در مناطق نوبنیاد يک تا سه و فازهای اف، اف 2 و اف 3 می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت،قبوض دوره جدید آب و برق خود را مشاهده و از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانکی با استفاده از شناسه قبض و پرداخت، قبوض خود را تسويه كنند.

وي گفت: شرکت آب و برق كيش در راستای حفظ محیط زیست و جلوگیری از احتمال انتشار ویروس کرونا از ابتدای سال اقدام به حذف قبوض کاغذی آب و برق كرده است.

نايب الصدري گفت: مشتركان برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل هاي بهداشتی از مراجعه حضوری به شرکت خودداری كنند.

وي گفت: مشترکاني که هنوز اقدام به ثبت نام در سایت نکرده اند با استفاده از فیلم «آموزشی ویدیویی» موجود بر روی سایت نسبت به ثبت قبوض و شماره تلفن همراه خود اقدام كنند.

نايب الصدري گفت: سایت شرکت آب و برق کیش به نشاني kwpco.ir و شماره‌ تلفن های ۳ و ۴۴۴۲۴۸۸۰ روابط عمومی شرکت آب و برق کیش آماده پاسخگويي به مشتركان جزيره كيش است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.