رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی نسبت به هفته های قبل  کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه سلامت کیش؛ با توجه به روند رو به رشد آمار موارد مثبت و بستری در هفته های گذشته به این نتیجه رسیدیم که میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی رو به کاهش رفته و همین دلیل بالاتر رفتن موارد مثبت شده است.
رضانیا اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی نسبت به هفته های قبل کاهش یافته است.
وی بیان داشت: این میزان از رعایت پروتکل‌ ها؛ بهداشت فردی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌ گذاری اجتماعی از سوی متصدیان و مردم در اماکن عمومی، مراکز تهیه و توزیع مواد خوراکی و آشامیدنی را شامل می شود.
وی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا اظهار داشت: نظارت جدی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در کیش انجام می گیرد ولی مردم و مسئولین باید توجه داشته باشند مبارزه با کرونا یک عزم ملی میخواهد و همه باید همکاری لازم را داشته باشند.
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: واکسیناسیون به طور قابل توجهی خطر ابتلا به بیماری را کاهش می دهد، اما به منزله پایان اقدامات بهداشت عمومی نیست. راجع به ایمنی افراد پس از تزریق واکسن اطلاعات بیشتری نیاز است. حتی پس از واکسیناسیون، همچنان باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود تا شرایط به حالت عادی بازگردد.
بر اساس تازه ترین ارزیابی نرم افزار ماسک مربوط به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ،جزیره کیش ، در وضعیت قرمز کرونایی است که این مورد نشان دهنده کمرنگ شدن رعایت پروتکل های بهداشتی توسط عموم مردم است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.