مدیرعامل شرکت آب و برق کیش با اشاره به توان تولید ۱۷۵ مگاوات برق در نیروگاه شمال کیش، گفت: بزودی احتمالا برای پایداری بیشتر شبکه توزیع برق ارتباط این شرکت با نیروگاه جنوب کیش برقرار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، یدالله سلطانی در گفتگوی خبری سیمای کیش، با عذرخواهي از ساكنان مناطق نوبنياد جزيره كيش به دليل قطعي چندساعته برق، گفت: در نیروگاه شمال توان تولید ۱۷۵ مگاوات برق فراهم است و هیچ گونه نگرانی برای تولید برق در جزیره کیش نبوده است.

وی افزود: در حدود ساعت ۷ و سی دقیقه یک دسته پرنده با شبکه هوایی در منطقه غرب جزیره برخورد کردند و اتصالی در شبکه کابلی رخ داد و این اتصال برطرف شد.

سلطانی گفت: بر اثر اتصالی یک بار اضافی ولتاژ بر روی شبکه کابلی رخ داد و شبکه اتصالی به وجود آمد و رفع این اختلال زمان بر شد.

وی در خصوص نگرانی مردم درخصوص کمبود تولید برق گفت: یک نیروگاه ۴۲ مگاواتی خریداری شده است و به زودی روند اجرایی آن آغاز می‌شود و یک نیروگاه ۴۲ مگاواتی دیگر هم از سوی سازمان منطقه آزاد کیش توافق نامه آن را مبادله کردند و ما امیدواریم این دو نیروگاه تا پایان سال به ظرفیت شمال اضافه شود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.