جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا، با ۹مصوبه جدید به منظور اهتمام به رعایت ضوابط بهداشتی و شیوه نامه های بهداشتی امروز ۱۶ تیر ۱۴۰۰برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا، با ۹مصوبه جدید به منظور اهتمام به رعایت ضوابط بهداشتی و شیوه نامه های بهداشتی امروز ۱۶ تیر ۱۴۰۰برگزار شد.
 به گفته سخنگوی شورای سلامت کیش،
مصوبات جدید ستاد مقابله با کرونا بدین شرح اعلام شد:
۱_مقرر گردید دورکاری کارکنان ادارات ،نهادها سازمان‌ها، شرکتها،بانک‌ها و بیمه ها در واحدهای با خدمات غیر ضروری به میزان دو سوم و در واحد های ضروری به میزان ۵۰% با اولویت دادن به بیماران زمینه ای و زنان باردار با تایید مدیر مربوطه تا اطلاع ثانوی برقرار گردد .یگان های نظامی و انتظامی و امنیتی مراکز بهداشتی و درمانی دستگاه‌های امدادی از این مصوبه مستثنی هستند .
۲_ مقرر گردید برگزاری کلیه همایش ها، نمایشگاه ها ،مجامع و هر گونه گردهمایی تا تاریخ ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ لغو گردد و جلسات اداری حداکثر با ۱۵ نفر و رعایت شیوه نامه های بهداشتی مجاز به برگزاری است.
۳_ مقرر گردید موزیک زنده رستوران ها کافی شاپ ها تا تاریخ ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ لغو گردد و ساعت اتمام فعالیت این اماکن حداکثر یک بامداد میباشد.
۴_ مقرر گردید کلیه اماکن و مراکز تفریحی و گردشگری شامل جنگ های شبانه، کشتی های تفریحی ،غواصی در کلوپ های تفریحات دریایی ، سافاری، گیم نت ها ،بولینگ، پارک دلفین ها، تم پارک کیش، پارک آبی، تفریحات مجموعه پنگوئن، پارکهای کودک، مراکز ماساژ تا تاریخ ۲۴ تیر۱۴۰۰ تعطیل گردد.
۵_ مقرر گردید کلیه باشگاهها و سالنهای ورزشی، پلاژ آقایان و بانوان تا تاریخ ۲۴ تیر ۱۴۰۰ تعطیل شود.
۶_ ساعت کار بازار ها و مراکز تجاری تا تاریخ ۲۴ تیر ۱۴۰۰ به صورت تک شیفت از ساعت ۱۷ الی ۲۳ خواهد بود.
۷_ کلیه موسسات و کلاس های آموزشی علمی ،فرهنگی، هنری تا تاریخ ۲۴ تیر ۱۴۰۰ تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
۸_ ورود خودروهای شخصی پلاک ملی به جزیره کیش تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود و خروج خودرو از جزیره کیش به سرزمین اصلی تابع شرایط در نظر گرفته شده در پلیس راهور است.
۹_ ظرفیت پذیرش هتل ها و اماکن اقامتی جزیره کیش تا اطلاع ثانوی به میزان ۵۰ درصد ظرفیت واقعی مکان خواهد بود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.