جانشین انتظامی ویژه کیش با اشاره به مصوبه شورای سلامت کیش نسبت به ممنوعیت تردد خودرو در کیش، گفت: به مدت سه روز مرحله اول محدودیت تردد از ساعت ۲۴ الی ۴ بامداد با جریمه دومیلیون و صدهزار ریال اعمال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، سرهنگ فرج نظری افزود:با تعطیلی مشاغل گروه ۲،۳،۴ که لیست آن توسط شورای سلامت اعلام شده محدودیت‌ها از روز یکشنبه ۱۷مرداد به مدت یک هفته از ساعت ۲۳ تا ساعت ۴ بامداد اعمال خواهیم کرد و تمدید طرح بر اساس مصوبات جدید شورای سلامت خواهد بود.

وی افزود:علاوه بر محدودیت‌های تردد به همراه تیم شورای سلامت و اداره اماکن بر فعالیت مشاغل و رعایت اصول بهداشتی توسط آنان نظارت خواهند کرد.

جانشین انتظامی ویژه کیش تصریح کرد:رانندگان متخلف بر اساس ثبت تردد در دوربین‌ها مبلغ ۲۱۰ هزارتومان جریمه خواهند شد و تخلف آنان روز بعد از طریق پیام به آنان اعلام خواهد شد.

سرهنگ"فرج نظری"در ادامه افزود:واحد‌های صنفی متخلف هم بر اساس اعلام شورای سلامت از طریق اماکن برخورد و پلمب خواهند شد.

وی گفت:امیدواریم با این همبستگی مردمی و تشدید محدودیت‌ها که بنا به درخواست خود مردم ایجاد شده شاهد روند کاهش انتشار ویروس کرونا باشیم.

جانشین انتظامی ویژه کیش افزود: سلامتی همه مردم عزیز آرزوی ماست چراکه ما هم جز این مردم شریف هستیم و بدون حضور و پویایی مردم زندگی معنایی ندارد.

سرهنگ فرج نظری گفت: خودرو‌های نیرو‌های امدادی، خدماتی، عمومی و افراد دارای مشاغل خاص مثل تیم‌های پزشکی شامل طرح نمی‌شود و افرادی هم بنا به ضرورت تردد داشته باشند مثل مراجعه به مراکز درمانی نیاز به ارائه گواهی پذیرش و تاییدیه آن مرکز درمانی است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.