با توجه به مصوبه جدید کمیته امنیتی و انتظامی ستاد کرونای جزیره کیش و نیز تصمیم ستاد ملی کرونای کشور مبنی بر اعمال تعطیلی سراسری کلیه مشاغل گروه های 2 و 3 و 4 در کل کشور ، مقرر شده از ۲۴ مرداد، سازمان، شرکت‌های تابع، ادارات، نهادها، دانشگاه ها، بانک‌ها بیمه ها، موسسات مالی و اعتباری، جوامع و شرکت‌های خصوصی به مدت یک هفته به صورت دورکاری و فقط برای موارد بسیار ضروری، نسبت به انجام شيفت بندی و بدون پذیرش ارباب رجوع فعالیت كنند .

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،با توجه به مصوبه جدید کمیته امنیتی و انتظامی ستاد کرونای جزیره کیش و نیز تصمیم ستاد ملی کرونای کشور مبنی بر اعمال تعطیلی سراسری کلیه مشاغل گروه های 2 و 3 و 4 در کل کشور ، مقرر شده از ۲۴ مرداد، سازمان، شرکت‌های تابع، ادارات، نهادها، دانشگاه ها، بانک‌ها بیمه ها، موسسات مالی و اعتباری، جوامع و شرکت‌های خصوصی به مدت یک هفته به صورت دورکاری و فقط برای موارد بسیار ضروری، نسبت به انجام شيفت بندی و بدون پذیرش ارباب رجوع فعالیت كنند .

لذا با توجه به ابلاغ چنین مصوبه ای ، فعالیت مشاغل گروه های 2 و 3 و 4 در جزیره کیش کماکان تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد . حال چنانچه طی روزهای آینده نتیجه برگزاری جلسات ، منتج به بازگشایی یک یا دو شیفت فعالیت مشاغل گروه های یاد شده گردد ؛ بلادرنگ اطلاع رسانی خواهد شد.

روابط عمومی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.