مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش مداوای رایگان افراد مبتلا به بیماری کرونا را گامی دیگر برای تکمیل طرح بزرگ درمان در این منطقه عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، رحمان سادات نجفی با اشاره به اینکه هم اکنون با گسترش شیوع بیماری کرونا در گرداب مهیب و ویرانگر پدیده شوم قرار گرفته ایم، افزود: با حمایت و پشتیبانی‌های همگانی می‌توانیم مسیر را به سمت تندرستی و استمرار حمایت همنوعانمان هموار كنيم.

سادات نجفی افزود: با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش براي پرداخت هزینه‌های سنگین درمان بیماران کرونایی، این كار گامی دیگر برای تکمیل طرح بزرگ درمان در جزیره کیش است.

وی بر نقش موثر بخش خصوصی براي برون رفت از شرایط حاکم بر جامعه، گفت: تکمیل طرح بزرگ درمان در جزیره کیش نیارمند به مشارکت حداکثری بخش‌های خصوصی جزیره است.

مدیرعامل جامعه بازاریان کیش گفت: با اهدای کمک‌های مالی اعضای گرانقدر و خیر اندیش بخش‌های خصوصی می‌توانیم بخشی از هزینه‌های مورد نیاز خانواده‌های درگیر به بلای خانمانسوز کرونا را تامین كنيم.

وی از بخش‌های خصوصی در جزیره کیش درخواست کرد کمک‌های مالی خود را به شماره حساب ۱۰۵۸۳۵۰۰۰ و شبا IR ۳۵۰۰۰۰۱۰۵۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۸۰۵۱ بانک تجارت به نام جامعه بازاریان و بازرگانان کیش واریز تا در چرخه بهبودی شهروندان عزیزمان مورد استفاده قرار گیرد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.