مدیرعامل جامعه‌ی کلوپ‌داران کیش از مانور نمادین تفریحات دریایی خبر داد و جزئیات مسابقه‌‌ی جمع‌آوری ته‌سیگار از سواحل را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، مدیرعامل جامعه‌ کلوپ‌داران کیش از اجرای مسابقه‌ جمع‌آوری ته‌سیگار به مناسبت روز کیش برای اولین بار در کل این مدت خبر داد و اظهار داشت: جامعه کلوپ‌داران این مسابقه را آغازی برای طرح مستمر حفظ محیط‌زیست می‌داند که ادامه‌دار خواهد بود.
علی اقتصاد شعار امسال را "روز کیش، روز صیانت از کیش" اعلام کرد و افزود: هم‌راستا با افزایش ورودی مسافر، متاسفانه کم‌لطفی به سواحل نیز افزایش یافته است.
وی هدف از این مسابقه را فرهنگ‌سازی با این مفهوم که آشغال سیگارها را در طبیعت نیاندازیم عنوان کرد و ادامه داد: اکوسیستم و محیط‌زیست در تمام دنیا مخصوصا مناطق توریستی از اهمیت بسزایی برخوردار است.
اقتصاد زمان برگزاری این مسابقه را فردا از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعدازظهر اعلام کرد و گفت: کیشوندان و گردشگران با مراجعه به تمامی کلوپ‌های تفریحات دریایی در سراسر کیش، بطری‌های منقش به لوگوی جامعه‌ کلوپ‌داران و شعار مسابقه‌ امسال دریافت خواهند کرد.
وی ادامه داد: همچنین لباس‌هایی برای اهدا به داوطلبان این مسابقه طراحی شده است که در پشت آنها لوگوی جامعه و شعار "روز کیش، صیانت از کیش" نقش بسته است.
اقتصاد تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در ازای هر بطری ته‌سیگار یک بلیط شاتل دریافت خواهند کرد.
مدیرعامل جامعه کلوپ‌داران کیش همچنین از مانور دریایی کلوپ‌های جزیره خبر داد و اظهار کرد: در این مانور نمادین، کلیه تفریحات دریایی کلو‌پ‌های جزیره کیش به نمایش گذاشته خواهند شد.
اقتصاد زمان برگزاری این مانور دریایی را ۸ تا ۱۰ صبح پنجشنبه ۲۰ آبان اعلام کرد و گفت: مانور تفریحات دریایی در محل اسکله تفریحی برگزار خواهد شد و تهیه‌ کلیپی از آن در دستور کار جامعه کلوپ‌داران قرار دارد.
وی در پایان با تاکید بر اهمیت فرهنگ‌سازی با برگزاری مسابقه‌ی "روز کیش، صیانت از کیش" بر گسترش نکات مثبت آن ابراز امیدواری کرد و گفت: باید کلید فرهنگ زیست‌محیطی با این مسابقه مخصوصا برای کیشوندان زده شود.
علی اقتصاد با بیان اين مطلب که همه‌ی دنیا به جزایر و سواحل‌شان اهمیت می‌دهند، تاکید کرد: صیانت از کیش که محل زندگی و رزق کیشوندان می‌باشد، باید سرلوحه‌ زندگی و رفتارشان قرار بگیرد.
مانور نمادین تفریحات دریایی به همت جامعه کلوپ‌داران کیش صبح فردا پنجشنبه ساعت ۸ صبح در محل اسکله تفریحی، و بعد از آن مسابقه‌‌ جمع‌آوری ته‌سیگار از سواحل با شعار "روز کیش، صیانت از کیش" برگزار می‌شود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.