پرویز حیدری راد با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی، آموزشی و کنکور سراسری، گفت: جزیره کیش رتبه اول علمی آموزش و پرورش استان هرمزگان را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، پرویز حیدری راد با اشاره به اینکه جزیره کیش چندسالی است رتبه نخست علمی در حوزه نتایج امتحانات سراسری، کنکور و مباحث آموزشی کسب می‌کند، گفت: در بین ۷۵۰ منطقه کشور بین ۶۰ تا ۷۰ قرار داریم.
رئیس اداره آموزش و پرورش کیش با اشاره به قبولی ۳۴ دانش آموز در المپیاد دانش آموزی گفت: امیدواریم با کمک مسئولان و رسانه‌ها بتوانیم فضای آموزشی را به بهترین شکل برای دانش آموزان فراهم کنیم.
وی به برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش کیش بعد از دوسال با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: براساس تفاهم نامه دبیر شورایعالی مناطق آزاد با وزیر آموزش و پرورش، مسائل و مشکلات آموزش و پرورش کیش بررسی و پیگیری می‌شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش کیش در خصوص واگذاری ساختمان دانشگاه آزاد، گفت: این ساختمان فقط در فضای مجازی تحویل آموزش و پرورش کیش شد و در واقعیت هنوز این واگذاری انجام نشده است.
پرویز حیدری راد افزود: دانشگاه آزاد نیز در حال برنامه ریزی برای راه اندازی مدارس سما در جزیره کیش است.
وی با اشاره به برنامه ریزی برای حل مشکلات فرهنگیان کیش، افزود: سازمان منطقه آزاد کیش مکانی را برای اسکان چهل نفر از معلمان مجرد دانشگاه فرهنگیان تجهیز کرده و قرار است تا پایان هفته واگذاری این مکان به آموزش و پرورش کیش نهایی شود.
وی تصریح کرد: در بخش معلمان زن نیز در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم برخی از دغدغه‌های فرهنگیان را برطرف کنیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش کیش با اشاره به سفر معاون وزیر آموزش و پرورش به جزیره کیش گفت: آقای محمودزاده در سفر خود با اشاره به کمک‌های سازمان منطقه آزاد کیش، این کمک‌ها را بی نظیر توصیف کرد و از همکاری منطقه آزاد کیش با آموزش و پرورش قدردانی کرد.
پرویز حیدری راد گفت: کلاس‌های درس به شکل حضوری در جزیره کیش در حال برگزاری است و از تمام ظرفیت برای برگزاری کلاس‌های درسی استفاده می‌کنیم.
وی گفت: کمبود نیرو در برخی از مقاطع را براساس مجوز‌های که وزارت آموزش و پرورش ارائه کرده است درحال رایزنی و برطرف کردن هستیم.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.