ساختمان جدید پلیس فرودگاه بین المللی کیش با حجم سرمایه گذاری بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در مراسم افتتاح ساختمان جدید پلیس فرودگاه کیش، گفت: ما این افتخار را داریم که در کنار سایر یگان‌های فراجا در صنعت هوانوردی و در راستای خدمتگزاری به مردم، بخشی از امنیت تردد‌های هوایی و محوطه‌های فرودگاهی را بر عهده داشته باشیم.

سردار محسن عقیلی تصریح کرد: در حال حاضر پلیس فرودگاهی برای ایجاد امنیت، در ۵۹ فرودگاه کشور به انجام ماموریت و مسئولیت‌های محوله مشغول هستند و خداوند را شاکریم که امروز فرودگاه‌های جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین فرودگاه‌های جهان هستند و همه امور در کمال ایمنی و امنیت انجام می‌شود.

سردار محسن عقیلی افزود: با تلاش‌های مسئولان امنیتی در سطح فرودگاهی کشور، بستری امن برای مسافران، کارمندان فرودگاه و شرکت‌ها نیز فراهم شده است.

وی تصریح کرد: فرودگاه کیش جزو فرودگاه‌های پر تردد کشور، رتبه سوم را به خود اختصاص داده است و تعامل بین بخشی قابل قبولی نیز برای خدمت رسانی به مردم در این فرودگاه وجود دارد.

عزت اله محمدی مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش نیز در این مراسم، گفت: همزمان با توسعه پایانه جدید فرودگاه و باند فرودگاهی و با اهتمام ویژه مسولان سازمان منطقه آزاد کیش، ساخت این پروژه در بازه زمانی یک سال به اتمام رسید و امروز شاهد افتتاح آن هسیتم.

ساختمان پلیس فرودگاه کیش در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۷۵۰ مترمربع در ۲ طبقه بنا شده است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.