رئیس شورای شهر کیش با اشاره به اینکه مساله مسکن به عنوان یک معضل در گذشته درحال تبدیل به یک بحران است، توجه جدی سازمان منطقه آزاد کیش را برای رفع این مشکل خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، بدریه بحرینی با اشاره به اینکه یکی از از وظایف شورا‌ها انتخاب شهردار است، گفت: با توجه به قانون مناطق آزاد کشور هم اکنون شرکت عمران، آب و خدمات کیش در جایگاه شهرداری در جزیره کیش فعالیت می‌کند و ما نیز قدردان زحمات مسئولان این شرکت هستیم.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر کیش در بحث‌های مختلفی صاحب نظر است، افزود: شورای شهر در شورای ترافیک کیش دارای یک رای است و بیشتر پیگیری‌های شورا در خصوص مشکلات معیشتی مردم است.

بحرینی افزود: مسکن در جزیره کیش یکی از دغدغه‌های اصلی ساکنان جزیره کیش است.

وی خاطرنشان کرد: در دولت قبل زمینی برای احداث مسکن ملی مشابه مسکن مهر در جزیره کیش انتخاب شد و کلنگ احداث مسکن به زمین زده شد و تاکنون به سرانجام نرسیده است.

بحرینی افزود: درخواست ما از سازمان منطقه آزاد کیش با توجه به اینکه مسکن در گذشته یک معضل بوده است و در حال تبدیل به یک بحران است توجه جدی داشته باشد.

وی با اشاره به نیرو‌های تحصیل کرده بومی در جزیره کیش، افزود: اشتغال جوانان بومی تحصیل کرده نیازمند نگاه ویژه است.

رئیس شورای شهر کیش تغییر مدیریت‌های منطقه آزاد کیش و نبود ثبات مدیریت را یکی از علل به سرانجام نرسیدن پیگیری‌ها در خصوص مسکن و اشتغالزایی در جزیره کیش برشمرد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.