معاون بهره برداری شرکت توزیع برق کیش با اشاره به افزایش بی سابقه دمای هوا در سراسر کشور گفت:‌ مصرف برق در این جزیره رکورد زده و حتی در برخی روزها به ۱۸۹ مگاوات رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،حسین حسن پور اظهار کرد:‌ با وجود افزایش بی سابقه مصرف برق در کیش به دلیل غالب شدن هوای گرم در منطقه، با تلاش‌های شبانه روزی و مدیریت انجام شده، برق هیچ یک از واحدهای مسکونی دچار قطعی نشده است.

وی با بیان اینکه قرار گیری در پیک مصرف برق سالانه، سبب کاهش توانایی تولید واحدهای نیروگاهی می‌شود، اضافه کرد: طبق مصوبه هیات وزیران در رابطه با مدیریت حفظ و پایداری شبکه برق در ایام فصل تابستان و پیک بار سال، اخیرا با هماهنگی انجام شده، برق برخی از مناطق غیر مسکونی که دارای دیزل ژنراتور هستند به مدت کمتر از یک ساعت دچار قطعی شده تا از سرایت خاموشی به مناطق مسکونی جلوگیری شود.

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق کیش با درخواست از شهروندان برای صرفه جویی در مصرف برق در ایام پیک مصرفی، بیان کرد: همکاران شرکت آب و برق کیش شبانه روز در تلاشند تا بهترین خدمات به کیشوندان و گردشگران جزیره زیبای مرجانی کیش ارائه شود./ایرنا

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.