مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تعمیرات و تجهیز مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید ۱۴۰۲ با جدیت ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،رحیم سرهنگی در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد کیش، گفت: سازمان نگاه ویژه‌ای در حوزه آموزش و پرورش دارد و با جدیت همکاری‌های لازم را در حوزه‌های مختلف، تعمیر، تجهیز و بهسازی مدارس در حال اجراست.

وی افزود: اولویت دادن به حوزه آموزش و پرورش و امر تحصیلی دانش آموزان جزیره کیش از مهم‌ترین اهداف سازمان منطقه آزاد کیش است.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی نیز با قدردانی از اقدامات انجام شده سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری و برنامه ریزی کیفیت مدارس در منطقه آزاد کیش را به بالاترین سطح ارتقا دهیم و با حسن همکاری و رویکرد فرهنگی و تعامل بین منطقه آزاد کیش، اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و وزارت آموزش و پرورش فضا و امکانات بهتری در زمینه‌های آموزشی، پرورشی و معیشتی در جزیره کیش فراهم کنیم.

احمد محمود زاده با اشاره به اینکه معلمان عنصر اصلی تربیت نیروی انسانی و عامل جامعه سازی، خودسازی و تمدن سازی هستند، افزود: باید با همفکری و هم اندیشی نگاه بارزتری نسبت به فرهنگیان داشته باشیم و با استفاده از ظرفیت‌های موجود شرایط مطلوبی برای فرهنگیان جزیره کیش فراهم کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این جلسه از نگاه ویژه استاندار هرمزگان در حوزه آموزش و پرورش در زمینه‌های مختلف یاد کرد و افزود: تلاش برای تامین تجهیزات، نیروی انسانی و کمک در بحث مسکن فرهنگیان همواره مورد تاکید استاندار هرمزگان بوده است.

قویدل از تخصیص ۹۰ درصدی بودجه آموزش و پرورش کیش براساس مصوبه شورای برنامه ریزی استان در سال گذشته خبر داد و گفت: در حوزه تجهیزات و تخصیص آن برای سال تحصیلی جدید نیز اعلام آمادگی داریم.

صالح بهرام پور مدیر آموزش و پرورش کیش نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت فضای آموزشی، تامین نیروی انسانی، مسکن و بهبود معیشت فرهنگیان و صدور مجوز مدارس هیئت امنایی، گفت: امیدواریم برای آغاز سال تحصیلی جدید فضای مناسب برای امر آموزش و پرورش دانش آموزان جزیره کیش فراهم کنیم.

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد کیش با حضور رحیم سرهنگی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، مدیرکل امور شورا‌ها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کیش، رئیس مرکز بهداشت کیش، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد و کارشناسان اداره آموزش و پرورش و نماینده مدیران مدارس برگزار شد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.