مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه و غرب هرمزگان شرایط تردد شناور‌های مسافری و خودرویی روز‌های سیزدهم و چهاردهم فروردین را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، مرتضی سالاری سردری افزود: تردد شناور‌های صیادی، تفریحی، مسافری و سنتی از ساعت ۱۴ تا ۲۲ دوشنبه ۱۳ فروردین و از ساعت ۱۴ تا ۲۰ سه شنبه ۱۴ فروردین‌ در غرب استان هرمزگان ممنوع است و تردد شناور‌های تجاری فلزی نیز با تمهیدات لازم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط نامساعد جوی شامل وزش شدید باد‌های غربی و شمال غربی با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج تا ۲ متر و احتمال بروز تند باد‌های لحظه‌ای، گفت: مسافران دریایی مسیر غرب استان هرمزگان و مناطق گردشگری کیش، قبل از اقدام به سفر با ارسال عدد یک و دو به تلفن گویای ۴۵۷۷ با پیش شماره ۰۷۶ و سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۰۱۹۸۳۶۹۲ از شرایط جوی دریایی و زمان حرکت شناور‌ها مطلع شوند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه و غرب هرمزگان گفت: مسافران و دریانوردان در هنگام بروز سوانح دریایی با سامانه ۲۴ ساعته ۱۵۵۰ تماس بگیرند و صیادان و دریانوردان نیز با استفاده از کانال اضطرار دریایی ۱۶ vhf موقعیت خود را گزارش کنند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.