اولین نشست هماهنگی روسای کمیته های فنی ستاد اسکان و خدمات رفاهی نوروز1400جزیره کیش برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی به همت شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در سالن رازی برگزار شد.

در این جلسه ابوالفضل طیبی رییس کمیته اسکان و خدمات رفاهی در حضور روسای کمیته های فرعی و اعضای کمیته بر آمادگی و هماهنگی بین بخش های مختلف شرکت عمران، آب و خدمات کیش با دیگر ارگان ها به عنوان متولی اسکان و ارائه خدمات رفاهی مطلوب به مسافران تاکید کرد.

طیبی گفت: در صورت لزوم جلسات کمیته های فرعی ستاد اسکان و خدمات رفاهی نوروز 1400 با حضور روسای کمیته ها برای تعامل بیشتر بین ارگان ها برگزار شود.

رئیس کمیته اسکان همچنین افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال امکاناتی نظیر کمپ چادری برای اجاره چادر نداریم لذا فعالیت های این کمیته معطوف به شرایط دیگر اسکان مسافران وخدمات شهری است.

شایان ذکر است در این جلسه برنامه های شرکت عمران، آب و خدمات کیش و اعضای کمیته برای آماده سازی امکانات ومیزبانی از گردشگران در نوروز  1400از جمله نورپردازی و روشنایی معابر، پارکینگ، زیبا سازی شهری، رسیدگی به آسفالت معابر، حمل و نقل درون شهری و اصلاح معابر حادثه خیز، نصب و تعمیر دوربین های معابر و امنیت اجتماعی کیشوندان و گردشگران و..... بررسی شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.